به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۱۲۴۳۵

شمس‌آذر از استقلال و پرسپولیس جلو زد!

شمس‌آذر از استقلال و پرسپولیس جلو زد!
گروه ورزشی:شمس آذر قزوین با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، آمادگی خود را برای تیم‌داری در بخش زنان اعلام کرد.به گزارش “ورزش سه” روز یکشنبه چهارم تیرماه، سازمان لیگ با ابلاغ یک نامه به تمام ۱۶ تیم لیگ برتری آقایان اعلام کرد که آن‌ها در صورت تمایل می‌توانند در لیگ برتر آتی زنان تیم داشته باشند و در واقع برای حضور در لیگ زنان نیازی به خرید امتیاز نیست.

بلافاصله بعد از انتشار این خبر اخبار زیادی مبنی بر حضور تیم‌های بزرگ ازجمله استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر زنان به گوش رسید اما حالا گلاره ناظمی، مسئول لیگ برتر زنان در گفت و گو با “ورزش سه” اعلام کرد که در طی این دو روز تنها یک تیم درخواست خود را به سازمان لیگ ارسال کرده است که آن هم تیم تازه لیگ‌برتری شده شمس آذر قزوین است.

گفتنی است؛ فصل شانزدهم لیگ برتر زنان در پاییز سال جاری آغاز خواهد شد و این لیگ در فصل گذشته با حضور ۱۰ تیم برگزار شده است. سپاهان، ملوان و پیکان تنها تیم‌هایی هستند که هم در بخش زنان و هم در بخش مردان تیم‌داری می‌کنند و حالا با حضور شمس‌آذر این تیم به چهارمین باشگاهی تبدیل می‌شود که همزمان هم در لیگ مردان و هم لیگ زنان، تیم دارد.
برچسب ها: فوتبال ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها