به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۳۷۹

 مسئولان درک درستی از وضع مردم  ندارند

 مسئولان درک درستی از وضع مردم  ندارند
گروه سیاسی: یک نماینده مجلس گفت: ما به آقای رئیسی کمک کردیم تا امید مردم ناامید نشود، اما این‌که بیایید یک نظامی را وزیر کشور بگذارید، یک نظامی را معاون سیاسی بگذارید، در استان ما خراسان هم یک نظامی را استاندار کردند خدا وکیلی شبیه پادگان شده است و ما نمی‌دانیم درد ملت را به چه کسی بگوییم؟
به گزارش ایلنا،  درباره درخواست نمایندگان برای برکناری معاون سیاسی وزیر کشور به دلیل صدور یک بخشنامه گفت: مسئله نمایندگان معاون سیاسی وزیر کشور و یا وزیر کشور نیست، مسئله این است همه قوا روی هم نمی‌توانند مشکلات مردم را حل کنند و مسئله این است که خیلی از مسئولان درک درستی از این‌که مردم در چه وضعیتی زندگی می‌کنند، ندارند و درک نمی‌کنند همه قوا و همه مسئولان باید در کنار هم برای حل مشکلات مردم قرار گیرند.
وی  با بیان این‌که حکومت‌داری ما دچار بحران ناکارآمدی است، ادامه داد: این را من نباید به آقای معاون سیاسی وزارت کشور بگویم، خودش باید بفهمد و کمک کند تا اولاً هر مشکلی که هست با همفکری هم و در کنار هم حل کنیم. در ثانی نماینده را به عنوان یک فرد انتخاباتی نبیند بلکه به عنوان یک سپر بلا ببیند که دارد فشار مردم را تحمل می‌کند و درد مردم را به دوش می‌کشد و در کنار نظام جمهوری اسلامی شبانه روز زندگی‌اش را برای حل مشکلات مردم گذاشته است.
وی یادآور شد: آقای رئیسی روزی که آمد اریکه قدرت را به دست گرفت خیلی از امید‌ها زنده شد. حتی من که اصلاح‌طلب هستم همفکر آقای رئیسی نیستم برای موفقیت او دعا می‌کردم. به آقای رئیسی کمک کردیم که کار کند. برای آقای رئیسی رأی جمع کردیم، در مجلس به وزرایش رأی دادیم چرا؟ چون نمی‌خواهیم کار مردم به دلیل اختلافات جناحی روی زمین بماند. ملت شایسته این وضعیت و زندگی نیست. شایسته محدودیت‌هایی اینترنت، قیمت خودرو، بیکاری و ... نیست.
رحیمی جهان‌آبادی خاطر‌نشان کرد: من دو دور در مجلس نماینده بوده‌ام این دور هم اگر بیاییم رأی دارم، اما ثبت نام نمی‌کنم؛ اما اگر روزی بنا باشد من داوطلب شوم نه نیازی به وزیر کشور دارم، نه نیازی به استاندار دارم نه نیازی به معاون سیاسی دارم، تکیه ما همیشه خدا و مردم بوده‌اند و مردم درک می‌کنند و فرق بین خادم و غیر خادم را می‌دانند.

 
برچسب ها: مجلس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها