به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۱۴۹۹۷

وظیفه‌تان بود نه هدیه به مردم!

وظیفه‌تان بود نه هدیه به مردم!
گروه سیاسی: روزنامه آرمان ملی به سروصدایی که دولت برای افتتاح بیمارستان تجریش راه انداخت، واکنش نشان داده و در یادداشتی به قلم مصطفی هاشمی‌طبا نوشت: وظیفه دولت بوده که برای مردم بیمارستان بسازد نه هدیه او به مردم.
این مساله که گفته میشود دولت با مردم شفاف نیست همه برای این است که به واقع مسائل کشور بسیار مشکل‌تر از آن چیزی است که بتواند به سادگی حل شود. اما دولت چون همواره قصد حل همه مشکلات را داشته میخواهد همه چیز را به نفع خود مصادره کند. مثلا از 15 سال پیش شروع به ساخت فلان بیمارستان کرده‌اند و حالا افتتاح میشود و دولت آن را به نام خود میزند و جالب‌تر اینکه میگویند هدیه دولت به مردم؛ در حالی که این نه هدیه دولت بلکه وظیفه دولت بوده که انجام داده است.
این روزنامه افزوده است: متاسفانه از این اصطلاحات نیز استفاده میکنند. دولت دارای سرمایه‌گذاری شده و پروژهای را ساخته است و نمیتوان آن را به اسم هدیه به مردم دانست. چرا که از پول خود ملت ساخته شده است. این کارها همه تبلیغاتی است و دولت باید قبول کند که مشکلات کشور بسیار سنگین است و واقعا حل کردن آن به این سادگی نیست و چه بهتر که دولت با واقعیت با مردم روب‌هرو شود و اگر اینگونه پیش برود مردم واقعیات را از دولت میپذیرند. 

۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۷
از هر کسی باید به اندازه فکرش توقع داشت (433691)
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۲:۴۰
خدا کنه مختص پولدارها نباشه درش بسوی همه ملت باز باشه در ضمن بتونه پزشک وکادر مجرب جذب کنه . (433692)
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۷:۴۲
حالا نفس کار خوب هست اسمش را هر چه می خواهند بگذارند ، الان حاضرم یک خانه ارزان در تهران به من بدهند پولش هم بگیرند اسمش را هدیه یا حتی صدقه بگذارند صاحب خانه کرایه سه میلیونی را ۱۷ میلیون می خواهد ، صدقه دولت بهتر است (433756)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها