به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۴۱۶۱۶۶

چه کسی عابدزاده را به نکونام پیشنهاد داد؟

چه کسی عابدزاده را به نکونام پیشنهاد داد؟
گروه ورزشی:ظرف ۲۴ ساعت گذشته پس از حضور دوباره حسین حسینی در محل تمرین استقلال نام یک دروازه‌بان دیگر نیز برای همراهی استقلال مطرح شد.بلافاصله پس از عنوان شدن نام علیرضا بیرانوند به عنوان گزینه دروازه‌بانی تیم استقلال در هفته‌های گذشته اسم یک دروازه‌بان برای حضور در تیم پرسپولیس مطرح شد.
 
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سال‌های دور استقلال که پس از سه فصل بازی برای آبی پوشان تهرانی با یک دوره مصدومیت کوتاه به پرسپولیس رفت و سپس به اسطورۀ این باشگاه نیز تبدیل شد چندی قبل بلافاصله پس از مطرح شدن نام علیرضا بیرانوند برای جدایی از پرسپولیس با انتشار تصویری از فرزندش که او هم دروازه‌بانی می‌کند به شکل غیر مستقیم امیر عابدزاده را به یحیی گل محمدی پیشنهاد کرد.

اما بازگشت علیرضا بیرانوند پای میز مذاکره با رضا درویش و تمدید قراردادش با پرسپولیس مسیر حضور احتمالی حضور امیر عابدزاده در این تیم را مسدود کرد تا آرزوهای پدر (احمدرضا) برای پسر (امیر) محقق نشود.با توجه به زمینه و علاقمندی قدیمی احمدرضا عابدزاده به استقلال در سال‌های دور و زمانی که از تیم ژاندارمری تهران به استقلال پیوست حالا این امید را برای پدر امیر عابدزاده ایجاد کرده که شاید بتواند از این طریق پسرش را به یکی از دو تیم مطرح پایتخت برساند.

افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره خبر دادند ظاهراً تماس‌هایی بین عابدزاده و نکونام برقرار و این موضوع به شکل دوستانه مطرح شده که امیر به استقلال بیاید و جای حسین حسینی را پر کند. موضوعی که برخی مدیران استقلال در صحبت با خبر ورزشی آن را تأیید نکردند اما تکذیب هم نشد!

این دو دروازه‌بان در اردوهای سالهای اخیر تیم ملی نیز کنار یکدیگر بودند و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تمرینات تیم کیروش کنار هم حضور داشتند از این رو با خلقیات یکدیگر نیز به خوبی آشنا هستند و بعید نیست این اتفاق ظرف امروز و فردا رخ بدهد که امیر عابدزاده به استقلال بیاید. گرچه صحبت‌هایی نیز در رابطه با بازگشت حسین حسینی به استقلال مطرح شده و این دروازه‌بان هم روز شنبه با حضور در کمپ حجازی با نکونام صحبت کرد.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: امیر عابدزاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها