به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۱۶۹۳۴

این سه تیم می‌توانند آرسنال را بیچاره کنند

این سه تیم می‌توانند آرسنال را بیچاره کنند
گروه ورزشی:وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به همراه چلسی و لیورپول چالشی جدی برای آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته بار دیگر توانست از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس دفاع کند و آرسنال هم در کورس قهرمانی حریف آنها نشد. 
"
تنها لیورپول پیش از این در فصل 20-2019 موفق شد مانع از قهرمانی تیم قدرتمند پپ گواردیولا شود اما به نظر می‌رسد که این رقابت با توجه به خریدهای خوب دیگر تیم‌های مدعی و قدرت گرفتن آنها جذاب‌تر خواهد شد. وین رونی معتقد است که سه تیم چلسی، لیورپول و منچستریونایتد در فصل آینده به دوران اوج نزدیک خواهند شد و همین موضوع کار سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی دشوار می‌کند. 

این ستاره سابق شیاطین سرخ در این باره اظهار داشت:« سیتی بار دیگر مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. فکر می‌کنم لیورپول فصل آینده عملکرد بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته به نمایش بگذارد. چلسی هم مطمئنا تیم بهتری را روانه میدان خواهد کرد. امیدوارم که که منچستریونایتد هم مثل تمامی این تیم‌ها بهتر باشد! اما فکر می‌کنم که آرسنال خریدهای خیلی خوبی انجام داده و بدون شک دوباره برای رقابت جدی آماده خواهد بود.»
برچسب ها: وین رونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها