به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۴ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۱۹۱۵

رونمایی از آلبوم «ناظری» با موضوع شاهنامه

گروه فرهنگ و هنر: آیین پایانی بزرگداشت روز ملی حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب علم و فرهنگ و ادب کشور برگزار می‌شود.
رونمایی از آلبوم «ناظری» با موضوع شاهنامه
کارگردان مراسم اختتامیه گفت: در آغاز این این مراسم که ساعت 9:30 صبح روز جمعه 26 اردیبهشت در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار خواهد شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز استاندار خراسان رضوی به عنوان اولین سخنرانان ایراد سخن خواهند کرد. صدرا یوسفی تصریح کرد: در ادامه این نشست دکتر محمد جعفر یاحقی، استاد برجسته ادبیات‌فارسی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیر قطب علمی فردوسی شناسی به عنوان سخنران در خصوص حکیم ابوالقاسم فردوسی سخنرای خواهند کرد.

وی ادامه داد: دکتر ژاله آموزگار استاد زبان و فرهنگ ایران باستان، قطب‌الدین صادقی نویسنده کارگردان تئاتر و بازیگر سینما، دکتر مهدی محقق و جمعی از اساتید دانشگاه تهران و فردوسی مشهد نیز در این مراسم حضور دارند. یوسفی، رونمایی از آلبوم شهرام ناظری با حضور وی را از دیگر برنامه‌ها خواند و افزود: اثر استاد شهرام ناظری با موضوع شاهنامه فردوسی است که در آیین پایانی بزرگداشت فردوسی رونمایی می‌شود. وی تاکید کرد: اجرای موسیقی سنتی، اجرای نقالی و شاهنامه خوانی و همچنین اجرای نمایش از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.
مرجع : ايسنا