به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۴۲۱۱۱۵
ثبت‌نام حداکثری یعنی شور و شوق انتخاباتی!

با همین تحلیل‌ها کار کشور را بدین جا رسانده‌اند

گروه سیاسی: محمدحسین مهرزاد در سایت امتداد نوشت: خدای متعال را شاکریم که نمردیم و از کیهان درس آداب پیرامون صندوق رای را هم آموختیم! این روزنامه امروز در گزارشی علیه اصلاح‌طلبان نوشته:«اگر مدعیان اصلاحات قصد دارند پیرامون انتخابات و صندوق رای اظهارنظر کنند، بایستی در این رابطه احتیاط زیادی داشته باشند. زیرا صندوق رای آدابی دارد که متاسفانه اغلب این طیف به آن پایبند نبوده‌اند.»
کیهان در همین گزارش همچنین نوشته: «مدعیان اصلاحات همچنین در ماه‌های گذشته به موازات اظهار قهر خود با صندوق رای، ادعای قهر کردن مردم را نیز مطرح می‌کردند و حتی انذار مشارکتی پایین‌تر از انتخابات 98 را می‌دادند. ادعایی که با رکوردشکنی نام‌نویسی مردم برای انتخابات پیش‌رو نسبت به دوره قبلی، حنایش در حال رنگ باختن است.» نام نویسی برای انتخابات نشان‌دهنده شور و شوق ملت است! با همین تحلیل‌ها کار کشور را بدین جا رسانده‌اند.
جالب است که همین نکته سرمقاله روزنامه جوان هم شده است: «مشارکت حداکثری ثبت نام‌کنندگان و نامزد‌های واجد شرایط در انتخابات اولین گام برای پرشور کردن انتخابات و تحقق وظایف مجلس دوازدهم خواهد بود.»راستی مگر همین عزیزان نمی‌گفتند قانون انتخابات را اصلاح کنیم که هر کسی به خود اجازه ثبت نام ندهد و فقط متخصصان و دلسوزان راهی گردنه استصواب شوند؟
شهرداری تهران به مدد رسانه‌ها و پول زیادش از همان لحظه‌ای که خبر کشته شدن شهروندان در پی تخریب غیراصولی و فاجعه بارشان در منطقه ۱۹ منتشر شد با جدیت مشغول تغییر صورت مساله هستند. آنها می‌کوشند تمرکز را از تخریب غیراصولی منجر به مرگ ۶ شهروند را به مبارزه با مافیا و لزوم قاطعیت در برخورد با فساد جابجا کنند. همین امروز هم همشهری یادداشتی از سخنگوی شهرداری منتشر کرده که اینگونه شروع می‌شود:«از دید مخاطب عام و مردم عزیزمان شاید این سؤال پیش بیاید که چرا خانه‌ها را خراب می‌کنید؟ بالاخره کسانی با پس‌اندازی که داشتند سقفی برای خود تهیه‌ کرده‌اند. اینجا 2موضوع مطرح است؛ یکی حریم شهر‌ها بود که باید جلوی توسعه بی‌رویه شهرنشینی و ورود به طبیعت را بگیریم. شهرداری موظف است که جلوی ساخت‌وساز غیرقانونی را بگیرد و اگر هم ساخت‌و‌سازی‌ انجام گرفت با مجوز قانونی آن را تخریب کند.»این در حالی است که اصلا کسی نپرسیده چرا خراب کردید؟ سوال اصلی که دوستان می‌کوشند از پاسخ‌دهی به آن فرار کنند این است که چرا حین عملیات تخریب شما باید ۶ نفر کشته شوند؟
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها