به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۲۲۲۶۶

ترکیب احتمالی ذوب آهن: ماموریت مردان ربیعی

ترکیب احتمالی ذوب آهن: ماموریت مردان ربیعی
گروه ورزشی:ذوب‌آهن در دربی اصفهان با کمترین تغییر برابر سپاهان قرار خواهد گرفت.به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن و سپاهان که در هفته اول اول لیگ برتر موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند، امروز در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند تا برای ثبت دومین پیروزی متوالی تلاش کنند.

سبزپوشان اصفهان که هفته گذشته آرش قادری  را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، با بازگشت این بازیکن امروز با دست بازتری برابر تیم مدعی سپاهان قرار خواهند گرفت.ذوب‌آهن در این دیدار مثل هفته گذشته حبیب فرعباسی را درون دروازه خود خواهد داشت اما احتمالا در خط دفاع تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. محمد ربیعی در دیدار برابر ملوان نادر محمدی، محمد قریشی و شایان مصلح را در مرکز خط دفاع تیم خود قرار داده بود اما با توجه به بازگشت آرش قادری، احتمالا این بازیکن جایگزین نادر محمدی خواهد شد.

همچنین امیرحسین جدی در سمت راست و پوریا آریاکیا در سمت چپ به میدان خواهند رفت تا ذوب‌آهن در این پست هم بدون تغییر برابر شاگردان ژوزه مورایس قرار بگیرد.سرمربی ذوب‌آهن هفته گذشته از فردین یوسفی و عرفان معصومی در خط هافبک خود استفاده کرده بود اما در صورتی که اجازه بازی مهرداد رضایی صادر شود، احتمال دارد این بازیکن به عنوان جایگزین یکی دو هافبک سبزپوشان در ترکیب فیکس ذوب‌آهن قرار بگیرد.

در خط هجومی ذوبی‌ها هم محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی که در دیدار هفته گذشته جزو تاثیرگذارترین مهره‌های این تیم بودند، در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و از بین سجاد آشوری و امین کاظمیان هم یک بازیکن در ترکیب قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی ذوب آهن در دربی اصفهان:
حبیب فرعباسی، آرش قادری، محمد قریشی، شایان مصلح امیرحسین جدی، پوریا آریاکیا، فردین یوسفی، عرفان معصومی، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی و سجاد آشوری (امین کاظمیان)
برچسب ها: ذوب آهن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها