به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۲۲۲۹۹
وحشت سویا از هالند

غول نروژی به طعمه مورد علاقه‌اش رسید

غول نروژی به طعمه مورد علاقه‌اش رسید
گروه ورزشی: ارلینگ هالند مهاجمی است که هیچ حد و مرزی ندارد. درخشش و توفان او در بوندسلیگا از سال قبل به لیگ برتر انگلیس رسید. یک گلزن در کلاس جهانی که زمان بسیار کمی برای رسیدن به قله فوتبال جهان طی کرد. او به پپ گواردیولا کمک کرد سیتی را بالاخره قهرمان اروپا کند.
1910523
البته گاهی اوقات آنها یکدیگر را خوب درک نمی‌کنند. مثلا در بازی مقابل برنلی که هالند دو گل برای سیتی به ثمر رسانده بود، پپ به مهاجم نروژی نزدیک شد تا او را توبیخ کند. گویا پپ به خاطر یک صحنه از او ناراضی بود. هالند ولی نگاهش را برگرداند. حالا هالند باید کمک کند پپ بتواند سیتی را فاتح سوپرجام اروپا کند و حریف امشب آنها سویاست. دیداری که در آتن برگزار خواهد شد.
1908400
هالند برای سویا یادآور خاطراتی تلخ است. پس از کریستیانو رونالدو و مسی که همیشه در مقابل سویا گل می‌زدند، گلزن دیگری که باعث ترس آنها شود، وجود نداشت. هالند ولی در دو سال گذشته سویا را سخت آزار داده است. آنها سه بار با هم روبرو شده‌اند که هالند در آنها دبل کرده و در مجموع 6 بار دروازه سویا را باز کرده است.

1900407
البته سویا باشگاهی نیست که هالند بیشترین گل را به آن زده باشد چرا که فقط در رقابت‌های اروپایی شانس رویارویی دارند. او در دوران حضورش در دورتموند چهار گل برابر سویا به ثمر رساند، به علاوه دو گل دیگر با سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته. هالند همچنین در 9 بازی هفت گل به بایرن قدرتمند زده است یا 9 گل به لایپزیش در پنج بازی.
امشب کوین دی بروینه در میدان نیست و گوندوگان هم که به بارسا پیوسته است. هالند امشب پشت سر خود این دو ستاره را ندارد و باید دید پپ برای رساندن توپ به غول نروژی چه برنامه‌ای خواهد داشت.
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها