به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۲۳۵۱۵

کلمۀ خبیثۀ آزادی! از یک خیابان شیراز حذف شد!

کلمۀ خبیثۀ آزادی! از یک خیابان شیراز حذف شد!
گروه سیاسی: عباس عبدی (تحلیل‌گر سیاسی) در واکنش به تغییر نام خیابان «آزادی» به «قدس» در شیراز نوشت: با حذف «آزادی» ریاکاری را کنار گذاشتند. ولی به نظر می‌رسد که در انتخاب «قدس» شاهد نوع دیگری از ریاکاری هستیم.



کلمۀ خبیثۀ آزادی!
احمد زیدآبادی هم در متن کوتاهی نوشت: اینکه چرا از میان آن همه خیابان در شیراز، روی "بلوار آزادی" انگشت گذاشته‌اند تا آن را به "بلوار قدس" تغییر نام دهند، بیش از آنکه نشانۀ علاقه به قدس باشد، اعلام نفرت و بیزاری از آزادی است! وقتی از چیزی به اسم "آزادی" متنفرند، چرا باید نام آن را بر روی یک خیابان حفظ کنند؟ کار صادقانه به این می‌گن، نه ریاکاریِ تحریف استبداد و رقیت به آزادی و حریت! بالاخره، آموزه‌های مرحوم شیخ فضل‌الله نوری که نباید زمین بماند! آن مرحوم حریت و آزادی را کلمۀ خبیثه و شوم معرفی می‌کرد.
برچسب ها: آزادی

۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۰۷:۵۰
خدا را شکر بالاخره ماهیت خودشان را به همسوهای خودشان نیز نشان دادند خدایا شکرت! (436514)
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۰۹:۳۶
این چیست که در دست تو پنهان است؟این چیست که درپای تو پیچیده است؟ای آزادی آیا با زنجیرمی آیی (436518)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۳:۱۵
اشتباه بزرگی که این کرده اند اسم میدان شهیاد را در تهران به آزادی تغییر داده اند . قطعاً این تغییر نام مقدمه ای است بر تغییر نام نیدان آزادی تهران !!!! از هم اکنون میدان آزادی تهران را قدس بدانید (436523)
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۷:۵۲
خیلی نمیخواد تو این زمینه ها هزینه بفرمایید تا ی مدت دیگه همه این اسامی پاکسازی میشه (436533)
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۲۲:۱۶
دو سال پیش در مشهد همین اتفاق افتاد. (436539)
۱۴۰۲/۰۶/۰۲ ۰۹:۴۰
این احمق هایی که تو شیراز دست اندر کار امور بلدیه هستند برای خوش امد وزیر کشور که از قضا شیرازی است مرتکب چنین خبطی شده اند و گرنه دامن مردم با فرهنگ شیراز از چنین اعمال شنیعی مبرا و پاک است. (436549)
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۳:۳۳
هر چه یادم میاد به خیابان تختی گفتیم خیابان شهناز حالا خیابان آزادی رو هم بزارید خیابان قدس خیابان خدا خیابان پیغمبر واسه ما همون آزادیه یکی از دخترای فامیل اسمش منظر بعد گذاشت ثریا یه چند سال بعد گفت مذهبی شدم اسمش رو گذاشت معصومه واسه ما همون منظره ما که نمی‌توانیم (436743)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها