به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۴۴۹۸

رونالدینیو بار دیگر خودش را به دردسر انداخت

رونالدینیو بار دیگر خودش را به دردسر انداخت
گروه ورزشی:ستاره پیشین تیم ملی برزیل با خودداری از حضور در یک دادگاه به مشکل حقوقی که درگیرش شده بود دامن زد.رونالدینیو گائوچو از حضور در جلسه اجباری دادگاه رسیدگی به اتهاماتش به شراکت با یک مؤسسه فعال در حوزه رمزارز که کلاهبردار شناخته شده، جنجالی جدید به راه انداخت.

رونالدینیو در ابتدای هفته در جلسه نخست دادگاه رسیدگی کننده به پرونده حضور پیدا نکرد و به همین دلیل قاضی پرونده حضور در جلسه دوم را برای او اجباری کرد و در خصوص تبعات سرپیچی از این دستور به ستاره سابق بارسلونا هشدار داد. حتی اعلام شد که در صورت غیبت مجدد رونالدینیو، قاضی به پلیس دستور خواهد که برای بردن ستاره فوتبال برزیل به زور متوسل شود. با این وجود رونالدینیو از این کار خودداری کرد و دلیل آن‌ها را هم مشکلات موجود در رساندن خودش به شهر برازیلیان پایتخت برزیل عنوان کرد. او مدعی شده پروازش به سمت برازیلیا تأخیر داشته و به همین دلیل او از حضور به موقع در دادگاه بازمانده است.

طبق پرونده‌ای که برای رسیدگی به اتهامات رونالدینیو در جریان است، او یکی از شرکای تجاری مؤسسه با عنوان ۱۸KRonaldinho بوده که با وعده سود روزانه ۲ درصدی به مشتریانش، به آن‌ها رمزارز می‌فروخت؛ البته این اتفاق هرگز انجام نشد چرا که حساب‌های بانکی این مؤسسه مسدود شد و هرگز پولی از سوی آن به حساب مشتریانش واریز نشد. به همین دلیل مشتریان مؤسسه شکایت کردند و اکنون مجموع غرامتی که آن‌ها طلب کرده‌اند به رقمی بالای ۵۶ میلیون یورو رسیده است.
برچسب ها: رونالدینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها