به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۲۵۲۹۰

 مردم در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند 

 مردم در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند 
گروه سیاسی: امام جمعه شهر بروجرد، با اشاره به تمایل کمتر برخی مردم برای حضور در مساجد، به خبرگزاری حوزه گفت: گروه زیادی از مردم در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند و در نماز جمعه نیز شرکت نمی‌کنند. حتی در راهپیمایی نیز شرکت نمی‌کنند و اخبار داخلی را نیز گوش نمی‌دهند. لذا برای افزایش و رونق حضور مردم، برنامه‌ای در جهت برپایی و برگزاری نماز جماعات در پارک ها در اولویت قرار گرفت.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی تصریح کرد: از ۲۲ خرداد ماه سال جاری این طرح را در پارک فدک شهرستان بروجرد آغاز کردیم و کماکان ادامه دارد. با اقامه نماز در پارک‌ها، مسائل اخلاقی و سیاسی را نیز مطرح می‌کنیم ، و هر شب یک یا دو مدیر اداره نیز بعد از اقامه نماز پاسخگوی سوالات مردم است.
وی اظهار کرد: در راستای اشتغال جوانان بیکار نیز در سطح شهرستان قرارگاه اشتغال تشکیل شده است. از آذرماه سال ۱۴۰۰ تقریبا یک سال و نیم سال گذشته قرارگاه مانع زدایی و پشتیبانی از تولید، تشکیل شده است.در این قرارگاه، برای افرادی که در راستای دریافت مجوز در ادارات دچار مشکل شده‌اند و یا تولیدکنندگان در ارتباط با بانک‌ها، دادگاه‌ها و... دارای مشکل هستند، رابط داریم آن‌ها را شناسایی می‌کنیم و مدیران را دعوت کرده و مشکل را حل می‌کنیم. امام جمعه  بروجرد گفت: از ابتدای شروع کار این قرارگاه تاکنون کار ۵۲ کارخانه و واحد تولیدی حل شده است و نیروی کار خود را تأمین کرده‌اند. با اجرای این طرح و برنامه شرایط اشتغال و کار برای جوانان به گونه‌ای پیش رفته است که قریب به ۲ ماه است هیچ گونه نیروی کاری در سطح شهرستان پیدا نمی‌شود. حسینی در پایان افزود: با این اقدام، در کنار اقامه نماز جماعت در پارک‌ها، اعلام می‌شود که هر کدام از افراد دارای مشکل اشتغال و بیکاری هستند به دفتر امام جمعه و یا قرارگاه مراجعه کنند.
برچسب ها: مساجد

۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۳۵
یک بار از خودتان بپرسید چرا این مردم خصوصا نسلی که بعد از انقلاب 57 متولد شده اند در مساجد حاضر نمی شوند؟ و چرا مساجد در ترکیه لائیک این همه شلوغ می شود؟ گام اول در اصلاح اقرار به خطاست و گام اول در آن، شناسایی خطا از طریق طرح پرسش فوق است.
چرا نمی خواهید به حل علمی مشکل روی بیاورید؟ (436941)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها