به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۲۵۳۶۹

پیام قدردانی ابراهیم رئیسی از رهبر انقلاب اسلامی

پیام قدردانی ابراهیم رئیسی از رهبر انقلاب اسلامی
گروه سیاسی: سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در پیامی با قدردانی از سخنان و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت نوشت: خدای بزرگ را شاکریم که در شرفیابی اعضای دولت در سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت مردمی مورد عنایت ویژه و لطف و محبت حضرت‌عالی قرار گرفت و مایه دلگرمی و قوت قلب خادمان مردم در قوه مجریه شد.
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر آن رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.
آیت الله رئیسی افزود: اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و خادمان ملت در دولت مردمی بعد از این دیدار روحیه‌بخش، مصمم‌تر از گذشته با جهت‌گیری‌های اسلامی و انقلابی در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند کرد.
رئیس‌جمهور یادآور شد: به نمایندگی از سوی اعضای دولت بار دیگر از لطف و عنایت توأم با تمجید و تقدیر و ارائه نصایح و رهنمودهای مدبرانه حضرت‌عالی صمیمانه قدردانی می‌کنم و در ایام اربعین حسینی همنوا با زائران اباعبدالله الحسین (ع) سلامت و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و سربلندی ملت عزیز و ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها