به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۲۵۸۳۱

خداحافظی اسطوره بسکتبال ایران از تیم ملی

گروه ورزشی: حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران از تیم ملی خداحافظی کرد.
خداحافظی اسطوره بسکتبال ایران از تیم ملی
حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی ایران پس از این دیدار با بازی‌های ملی خداحافظی کرد. حدادی، سابقه سال‌ها بازی در NBA و لیگ چین را در کارنامه دارد و آخرین بازمانده از نسل طلایی ایران محسوب می‌شود. خداحافظی ستاره اهوازی بسکتبال ایران با بازخورد بازیکنان و تماشاگران لبنانی همراه بود.

پنجمین باخت پیاپی ایران/ به لبنان هم نه نگفتیم
ملی پوشان بسکتبال ایران پس از 4 شکست پیاپی مقابل تیم های برزیل، ساحل عاج، اسپانیا و فرانسه در پنجمین دیدار به مصاف لبنان رفتند و با نتیجه 81-73 باختند.
کوارتر اول (20-13 لبنان)
بازی با امتیاز آوری لبنانی ها و ران 6 امتیازی این تیم شروع شد پرتاب های بی دقت ایران و امتیازآوری پیاپی لبنانی ها باعث شد این تیم 12-4 جلو بیفتد. وقت استراحت هم سود چندانی نداشت و اختلاف امتیاز دو رقمی شد. پرتاب سه امتیازی امینی و سپس نفوذ او به حلقه ایران را به امتیاز 9 رساند و نکته جالب این که تا سی ثانیه پایانی کوارتر اول جز امینی هیچ بازیکنی سبد نداشت تا این که میرزایی 4 امتیاز گرفت تا ایران با 7 امتیاز اختلاف این کوارتر را ببازد.
کوارتر دوم (28-23 لبنان)
میرزایی دو امتیاز اول این کوارتر را گرفت و سپس یک پرتاب منطقه ای موفق هم داشت تا امتیازهای ایران به 17 برسد از این میزان امتیاز سهم امینی 9 و سهم میرزایی 8 و سهم بقیه بازیکنان صفر امتیاز بود! بازی بد ایران در این کوارتر باعث افزایش اختلاف شده بود اما در دو دقیقه پایانی حدادی در دقایق پایانی این کوارتر بالاخره سبددار شد در عین حال ایران این کوارتر و در مجموع نیمه اول را 48-36 به حریف لبنانی واگذار کرد.
کوارتر سوم (14-13 لبنان)
لبنانی ها نیمه دوم را هم با سبد آغاز کردند. نکته عجیب و منفی این بازی شوت های ضعیف بهنام یخچالی بود که هفت پرتاب سه امتیازی را تماما از دست داده بود. ضعف در حمله و اوپن شات های پیاپی لبنانی ها باعث شد که نه تنها ایران نزدیک نشود، بلکه اختلاف امتیاز بیشتر هم شود. با این حال لبنانی ها هم نفرات اصلی را بیرون کشیدند و این کوارتر را با یک اختلاف امتیاز بردند.
کوارتر چهارم (24-19 ایران)
ایران در کوارتر پایانی درخشان بازی کرد، اما این بازی با کیفیت برای جبران اختلاف کافی به نظر نمی رسید. ایران با وجود نمایش خوب و بردن این کوارتر در نهایت بازی را با نتیجه 81-73 واگذار کرد.
برچسب ها: حامد حدادی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها