به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۲۶۱۸۸
نظرات و دیدگاه‌ها

جناب پناهیان؛ مردم فراموش نکرده‌اند!

جناب پناهیان؛ مردم فراموش نکرده‌اند!
حبیب رمضانخانی
این روزها که حاکمیت برخلاف نظر و سفره مردم، تمام قد در حمایت از دولت سیزدهم سنگ تمام گذاشته، کیهان نیز اینگونه انتظار دوساله مردم برای عملی شدن وعده‌ها را توجیه کرده: «ظاهر شدن نتایج اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم زمانبر است»
قابل تامل، همین کیهان که خط مشی تندروها را تعیین می‌کند، یکی از منتقدان و مخالفان سرسخت دولت های روحانی و خاتمی بود که تا توانست سنگ مقابل پای دولت‌های غیرهمسو گذاشت. یادمان نرفته بعد از امضای برجام مرتب مطالبه نتایج برجام در کوتاه مدت داشت و تا می‌توانست دولت روحانی را با عناوین مختلف می نواخت.
یادمان نرفته همین جماعت تندرو از هر فرصتی، چون نماز جمعه، اجتماعات و هر تریبونی، برای نمود اعتراض به گرانی و دغدغه معیشت مردم داشتن در دولت روحانی در جهت منافع خود بهره گرفتند و از بابت عملی نشدن وعده ها در کوتاه مدت کفن پوش شدند، که در یک نمونه، اعتراضات گسترده دی ۹۶ را با جرقه اعتراض به گرانی و در جهت مانع تراشی برای دولت روحانی کلید زدند که نهایت از دستشان خارج شد و به آن مصیب منجر گردید.
آری، جناب پناهیان! همو که مرتب دولت  و مجلس سابق را می‌نواخت و به مجلس قبلی بابت عدم شفافیت رای می‌گفت: «آدم باش»، امروز مقابل این مجلس و دولت نه تنها اعتراض ندارد، بلکه چون کیهان مدعی شده: انبیا و اولیا ۱۴۰۰ سال تلاش کردند و جامعه اسلامی هنوز به سامان نشده، آنوقت برخی از ما انتظار دارند طی چهار دهه آن را درست کنیم! در نهایت این توجیه و فرافکنی‌ها، همزمان پاسخ به سوال بسیاری از مردم است که می‌گویند این جماعت چه زمانی حاضر به پاسخگویی و اعتراف به شکست تندروی خود خواهند کرد!
چکیده سخن: در دولت‌های غیر همسو به ماه نشده باید تمام وعده‌ها عملی و دولت و مجلس بایستی پاسخگوی تمام مشکلات جامعه باشند و حتی تحریم نیز بهانه بوده و عامل اصلی ناکارآمدی، بی عرضگی مسئولان است. ولی به وقت حاکمیت دوستان و دولت و مجلس همسو، نتایج اقدامات چندین سال زمان می‌برد ظاهر شود و انتظار هست مردم حتی تا زمان ظهور نیز صبر کنند! این منطق این جماعت در برخورد و مواجهه با دولت‌های مختلف است که تناقض و برخورد دوگانه در آن موج می‌زند!

از همشون بیزارم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۰۱:۴۹
از هر چی ریاکاری متنفرم
از همشون (437164)
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۱:۴۱
انبیا و اولیا از زمان حضرت آدم در حال هدایت بشر هستند، 1400 سال چیه ؟ (437176)
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۲:۴۴
دورویی و نفاق این مدعیان بالاتر از کفر معاندانه (437178)
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۷:۳۱
حاج اقا پناهیان مثل حاج آقا حدادیان باید هیات علمی دانشگاه بشه. واقعا حقشه. چِقدِه خضوع داره این مرد! (437190)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها