به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۲۸۱۴۴

تکلیف تبلیغات در واتساپ چه شد؟

تکلیف تبلیغات در واتساپ چه شد؟
گروه فناوری:متا با رد ادعای فایننشال تایمز می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای اضافه‌کردن تبلیغات به واتساپ ندارد. خبرگزاری فایننشال تایمز صبح امروز در گزارشی اختصاصی گفت متا برای افزایش درآمد واتساپ قصد دارد تبلیغات به این پیام‌رسان اضافه کند. زمان زیادی نگذشته بود که متا ادعای فایننشال تایمز را تکذیب کرد.
 
منابع آگاه به فایننشال تایمز گفته بودند متا در حال بررسی ایده‌ی اضافه‌کردن تبلیغات به فهرست چت‌ها است، اما تاکنون هیچ تصمیمی به‌طور قطعی گرفته نشده. همچنین ادعا شد که متا به فکر اضافه‌کردن نسخه‌ی اشتراکی به واتساپ است تا کسانی که می‌خواهند این پیام‌رسان را بدون تبلیغ تجربه کنند، مجبور به پرداخت پول شوند.

متا در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: «ما نمی‌توانیم هر مکالمه‌ای را که کارمندان ما در شرکت داشته‌اند تشریح کنیم، اما ما در حال آزمایش تبلیغات نیستیم و این موضوع به‌هیچ‌وجه در برنامه‌هایمان جا ندارد.» فایننشال تایمز گفته بود اکثر کارمندان متا مخالف اضافه‌شدن تبلیغ هستند.

متا که تا چند سال پیش فیسبوک نام داشت، واتساپ را در سال ۲۰۱۴ با پرداخت ۱۹ میلیارد دلار تصاحب کرد. واتساپ از روز اول فعالیت، پیام‌رسانی رایگان بوده است. تلگرام، اصلی‌ترین رقیب واتساپ، نسخه‌ی اشتراکی دارد و مستقیماً از کاربرانش درآمد کسب می‌کند.
مرجع : زومیت
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها