به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۵۶۹

خلاقیت عجیب شهرداری کار دست مردم داد

خلاقیت عجیب شهرداری کار دست مردم داد
گروه جامعه: اعتمادآنلاین نوشت:در حالی این روز‌ها بیلبورد‌های جنجالی «شهرداری تهران» خبرساز است، ابتکار جدید شهرداری با عنوان «بالن‌های قرمز در تهران» حادثه‌ساز شده است.
طبق اعلام شهرداری تهران، هر کدام ازاین بالن‌ها که در سطح شهر و در تمام مناطق گسترش پیدا کرده، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است.
در واقع شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالن‌ها را دیدند متوجه می‌شوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آن‌ها اضافه می‌شود.
اما ترکیدن یکی از بالن‌های قرمز رنگ که هر کدام نماد «یک کارگاه عمرانی» در شهر هستند در محله چیتگر تهران باعث سوختگی شش نوجوان شده است. احتمالا استفاده از گاز‌های اشتعال‌زا علت بروز چنین حادثه بوده است.
خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشت: براثرترکیدگی یک بالن ۶ کودک در زمین بازی کودکان دچار سوختگی شدند. اورژانس سوختگی ۶ کودک را تایید کرده، اما در خصوص این که این بالن متعلق به چه بخشی است اظهار نظری نکرده است. درحال حاضر یکی از ارگان‌هایی که برای معرفی پروژه‌های عمرانی خود از بالن استفاده کرده، شهرداری تهران است.
اما با توجه به این که این زمین در نزدیکی پروژه‌های شهرداری تهران است این احتمال که بالن حادثه ساز متعلق به شهرداری تهران باشد وجود دارد.
برچسب ها: شهرداری تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها