به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۳۴۶۹۳

گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را انتخاب کرد

گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را انتخاب کرد
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که روبرتو دی زربی می‌تواند سرمربی بعدی این تیم باشد.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبروی برایتون به میدان خواهد رفت.برایتون در حال حاضر با کسب 16 امتیاز از هشت بازی در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و عملکرد خوب این تیم باعث شده که بسیاری به تحسین دی زربی و دانش و تکنیک مربیگری او روی بیاورند. 

حالا روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که گواردیولا هم یکی از هواداران پر و پا قرص این مربی است و علاقه زیادی به سبک بازی تیمش دارد. او به حدی تحت تاثیر عملکرد این مربی قرار گرفته که به نزدیکانش گفته دی زربی می‌تواند پس از خودش، سرمربی بعدی منچسترسیتی باشد. سبک بازی خاص این مربی ایتالیایی و استفاده او از بازیکن آزاد که به بازیکنانش این اجازه را می‌دهد که زمان بیشتری را در حین پخش توپ داشته باشند موضوعی است که بارها مورد تحسین گواردیولا قرار گرفته است. 

قرارداد فعلی پپ با باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و با توجه به این که هنوز خبری از امضای قرارداد جدید نیست، شاید مدیران سیتی به گزینه مدنظر او به عنوان سرمربی بعدی این تیم هم فکر کنند و شرایط دی زربی را با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند. 
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها