به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۳۴۸۱۱

قتل ناموسی دختر نوجوان جلو چشم خانواده‌

قتل ناموسی دختر نوجوان جلو چشم خانواده‌
گروه حوادث: مردی که متهم است دختر نوجوانش را به دلیل رابطه با یک پسر به قتل رسانده است، به‌زودی محاکمه می‌شود.به گزارش اعتمادآنلاین،پدری که دختر نوجوانش را مقابل چشمان اعضای خانواده‌اش کشت تا مبادا با پسر مورد علاقه‌اش بیرون برود به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
 
مدتی قبل مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد دختر نوجوانش به نام نادیا خودکشی کرده است. با حضور پلیس در محل جسد دختر به پزشکی قانونی منتقل شد. پدر متوفی مدعی شد چون اجازه نداده دخترش بیرون برود او هم عصبانی شده و خودکشی کرده است.وقتی ماموران اعضای خانواده نادیا دختر افغانستانی را تحت بازجویی قرار دادند آنها گفتند این دختر خودکشی کرده است. اما آثار کبودی روی بدن خواهر نادیا رازی را افشا کرد که نشان می‌داد نادیا خودکشی نکرده است.

این دختر به ماموران گفت: پدرم روز حادثه من و نادیا را به‌شدت کتک زد و آن‌قدر عصبانی بود که نادیا را خفه کرد. من و نادیا می‌خواستیم با هم بیرون برویم. چون مدتی بود که نادیا به پسری علاقه‌مند شده بود، پدرم عصبانی شد و او را به‌شدت کتک زد بعد هم دستش را روی گردن خواهرم گذاشت و فشار داد و او را به قتل رساند.

با این اعترافات بود که پدر عصبانی بازداشت شد. او گفت: من سال‌ها قبل همراه خانواده‌ام از افغانستان به ایران آمدم. زندگی شرافتمندانه‌ای داشتم. کابینت‌سازی یاد گرفته بودم و کار می‌کردم. همه چیز خوب بود و بچه‌هایم بزرگ شدند. یک روز وقتی داشتم سر کار می‌رفتم دیدم نادیا ترک موتور پسری نشسته است. خیلی عصبانی شدم و به خانه که برگشتم به دخترم گفتم ارتباطش را با آن پسر قطع کند اما گفت آن پسر دوستش دارد من هم گفتم تا زمانی که به خواستگاری نیامده حق ارتباط با هم را ندارند.

متهم ادامه داد: روز حادثه نادیا گفت می‌خواهد با یکی از خواهرانش بیرون برود اما من مخالفت کردم چون حس کردم می‌خواهد به دیدن آن پسر برود. تلفن همراهش را چک کردم و متوجه شدم آن پسر نادیا را که ۱۵ سال بیشتر نداشت برای بستی خوردن دعوت کرده است من هم عصبانی شدم و دو دخترم را به اتاق بردم و آنها را کتک زدم. آن‌قدر عصبانی بودم که دستم را روی گردن نادیا گذاشتم و یک‌دفعه دیدم او خفه شده است.

او در پاسخ به این سوال که زمان قتل همسرش کجا بود گفت: دو پسرم که ۱۰ و هفت‌ساله هستند همراه همسرم در هال خانه بودند و من دو دخترم را به اتاق بردم و کتک زدم. آنها دخالتی نکردند.پدر عصبانی گفت: من قصد کشتن دخترم را نداشتم، نمی‌دانم چه شد که او جانش را از دست داد.این در حالی ست که مادر نادیا به عنوان ولی دم اعلام گذشت کرده است و پدر متهم به فرزندکشی به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
برچسب ها: قتل ناموسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها