به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۳۶۳۱۲

نیسان قشقایی گزینه جدید واردات خودرو

گروه اقتصادی:خانواده نیسان قشقایی به زودی در استرالیا گسترش می‌یابد و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسل جدیدی از آن با فناوری e-Power عرضه خواهد شد.تاکنون تمام مدل‌های نیسان قشقایی در استرالیا با موتور ۱.۳ لیتری چهارسیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۱۰ کیلووات (۱۴۷ اسب بخار) و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر (۱۸۴ پوند فوت) عرضه شده‌اند.

در حالی که این موتور در تمام نسخه‌های مدل ۲۰۲۴ به صورت استاندارد عرضه خواهد شد، اکنون می‌توان کراس‌اوور قشقایی Ti را با پیشرانه هیبریدی این شرکت نیز سفارش داد. قیمت نیسان قشقایی Ti e-Power از ۳۲۵۳۱ دلار شروع می‌شود که ۲۸۷۵ دلار بیشتر از قشقایی Ti است.

سیستم هیبریدی e-Power شامل یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی سه سیلندر توربوشارژ با قدرت ۱۱۶ کیلووات (۱۵۶ اسب بخار) است که توسط یک ژنراتور، یک اینورتر و یک موتور برقی ۱۴۰ کیلوواتی (۱۸۸ اسب بخار) حمایت می‌شود. این موتور دارای قابلیت فشرده‌سازی متغیر پیشرفته است که اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط اینفینیتی معرفی شد و امکان تنظیم نسبت فشرده‌سازی به منظور ایجاد تعادل بین عملکرد و مصرف سوخت را فراهم می‌کند.

نیسان قشقایی Ti e-Power برخلاف اکثر مدل‌های هیبریدی دارای حالت رانندگی تقریبا یک‌پداله است که نیسان آن را e-Pedal Step می‌نامد. این عملکرد را می‌توان با فشردن یک دکمه فعال کرد و در حالی که سرعت خودرو را به شدت کاهش می‌دهد، اما آن را به طور کامل متوقف نمی‌کند.نیسان استرالیا رزرو آنلاین قشقایی Ti e-Power را در تاریخ ۲ نوامبر آغاز خواهد کرد.
مرجع : خودروبانک
برچسب ها: نيسان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها