به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۳۶۳۵

هاجسون: رونی شرایط خوبی دارد

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی انگلیس با دفاع از عملکرد وین رونی گفت: او مشکل خاصی ندارد و یکی از بهترین بازیکنان ماست.
هاجسون: رونی شرایط خوبی دارد
انگلیس موفق شد شب گذشته (جمعه) با سه گل پرو را در ورزشگاه ویمبلی شکست دهد. هر چند وین رونی نتوانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند اما روی هاجسون از این بازیکن دفاع کرد و او را بازیکن مهمی برای تیمش توصیف کرد. روی هاجسون ، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از برتری تیمش برابر پرو با دفاع از عملکرد وین رونی، گفت: فکر نمی‌کنم او به بازی‌های دوستانه دیگر نیازی داشته باشد تا به آمادگی برسد. رونی آماده است و در شرایط خوبی به سر می‌برد. او مهاجمی سطح اول است و حضورش در تیم کمک زیادی به سایر بازیکنان می‌کند. هم رونی و هم جرارد دو بازیکن مهم در تیم من محسوب می‌شوند. البته در این دیدار می خواستم به بازیکنان جوان تیم نیز میدان داده باشم.

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره عملکرد استاریج ، مهاجم جوان تیمش که موفق شد به زیبایی گلزنی کند گفت: از عملکرد استوریج خیلی خوشحالم. تمایل ندارم درباره بازیکن خاصی صحبت کنم، چرا که دوست دارم عملکرد کلی تیم را مورد بررسی قرار دهم. همه بازیکنان در بازی خوب ما نقش مهمی داشتند که استاریج نیز یکی از آنها بود. این گل با استوریج کمک خواهد کرد تا بتواند در روند گلزنی قرار گیرد. او در جوانی توانسته سطح بالایی از بازی خود را نشان دهد. گل استاریج اهمیت زیادی برای تیم ما داشت،‌ چرا که باعث شد دفاع حریف باز شود و گل‌های دیگری به ثمر برسانیم. لیتون بینس در دیدار شب گذشته به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی هواداران فوتبال انگلیس افزایش یابد.

روی هاجسون درباره مصدومیت لیتون بینس گفت: او از ناحیه ماهیچه پا دچار مصدومیت شد و به همین خاطر زمین مسابقه را ترک کرد، چرا که نخواستم ریسک کنم و او را در زمین نگه دارم. بینس مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در تمرینات تیم به همراه سایر بازیکنان حضور داشته باشد.
مرجع : ايسنا