به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۰۷۹
شاختار ۱-۰ بارسا: سرد و بی‌روح مثل تیم ژاوی

شاختار دونتسک اوکراین بارسلونا را شکست داد

گروه ورزشی: بارسلونا در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، با تک گل دانیلو سیکان با نتیجه ۱-۰ مغلوب شاختار دونتسک اوکراین شد.
شاختار دونتسک اوکراین بارسلونا را شکست داد
بارسلونا چهارمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با باخت پشت سر گذاشت. آنها از ساعت ۲۱:۳۰ امشب برابر شاختار دونتسک صف‌آرایی کردند.
در دقیقه ۱۰ ضربه از راه دور ایلکای گوندوگان با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.ذدر دقیقه ۱۵ راکیتسکی با حرکت از پشت خط دفاعی بارسا، ماتوینکو را صاحب توپ کرد و ضربه والی او را تراشتگن دفع کرد. شاگردان ژاوی در ادامه بازی حرفی برای گفتن نداشتند و حملات نصفه و نیمه بازیکنان شاختار هم برای گلزنی کافی نبود. هیچ سرعتی در بازی بارسلونا دیده نمی‌شد و همین امر موجب عدم خلق موقعیت توسط آنها شده بود. این شرایط تا اواخر نیمه اول ادامه داشت. در دقیقه ۴۰ تیم میزبان به گل رسید و کار بارسا سخت‌تر شد. جیورجی از سمت راست حرکتی را آغاز کرد. او توپش را سانتر کرد و دانیلو سیکان با ضربه سری زیبا حساب کار را یک بر صفر کرد.
1951031
1951032
نیمه اول موقعیت دیگری نداشت و بازی با همان نتیجه یک-هیچ به پایان رسید.
بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. حرکت تورس از سمت راست و ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۵۷ سیکان با یک شوت زاویه بسته دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن این بار مانع گلزنی او شد.
تفکرات ژاوی جواب نمی‌داد و بارسلونا باز هم به وضعیت نیمه اولش برگشت، بازی آرام و بدون خطر برای حریف‌. در دقیقه ۶۸، شوت نیورتون به کنار تور دروازه بارسا خورد و راهی به دروازه نداشت.
1951033
بازی در ادامه موقعیت خاص دیگری نداشت و به شکلی خسته‌کننده دنبال می‌شد. شاگردان ژاوی هیچ خطری برای حریف نداشتند و نمی‌توانستند راهی برای گلزنی پیدا کنند. در دقیقه ۸۷ شاختار به گل دوم هم رسید، اما داور به درستی آفساید اعلام کرد و بازی همان یک-هیچ ماند.
آبی‌اناری‌ها در هفت دقیقه وقت اضافه هم نتوانستند کار خاصی انجام دهند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاختار دونتسک به پایان رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها