به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۴۰۷۷۲

تا وقتی که هستم، هدفم فقط پیروزی است

تا وقتی که هستم، هدفم فقط پیروزی است
گروه ورزشی:سرمربی کروات عمان گفت که آنها از قدرت حریف خود به خوبی آگاه هستند.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عمان پس از پیروزی سه بر صفر برابر چین تایپه، در دومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی با قرقیزستان روبرو می‌شود. شاگردان برانکو برای تثبیت صدرنشینی، در پی پیروزی در این مسابقه هستند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان، در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم که این بازی نسبت به دیدارهای قبلی متفاوت خواهد بود. سطح فنی رقیب نسبت به بازی اولش برابر مالزی متفاوت خواهد بود و بازی دشواری را در پیش داریم.او گفت: این بازی در ورزشگاه دولن امور زاکوف برگزار می‌شود و حریف به دنبال استفاده از فرصت میزبانی است. از قدرت حریف آگاهیم ولی بازیکنان ما نیز جاه‌طلب بوده و در این مسابقات با آمادگی کامل و رو به جلو حرکت می‌کنند.

سرمربی کروات اضافه کرد: قرقیزستان تیمی توسعه‌یافته است که فوتبالی زیبا ارائه می‌کند. ما پیش از این و در مسابقات قهرمانی کافا با آنها روبرو شده‌ایم و از قدرتشان خبر داریم.وی ادامه داد: تا زمانی که در کنار تیم ملی عمان هستم، همیشه هدفم کسب پیروزی بدون توجه به حریفی است که با آنها بازی می‌کنیم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و هر چه داریم برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم. سپس خودمان را وقف آماده شدن برای جام ملتهای آسیا می‌کنیم.برانکو در پایان خاطرنشان کرد: بازی اول در مرحله مقدماتی مقابل چین تایپه سخت بود و پیروزی در آن برای یک شروع خوب مهم بود، به خصوص اینکه آن بازی در عمان برگزار شد. برای کسب نتایج بهتر، تلاش می‌کنیم.
برچسب ها: برانکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها