به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۴۱۵۶۳

فیلم‌جدید باران‌کوثری در آستانه اکران‌جنجالی شد

فیلم‌جدید باران‌کوثری در آستانه اکران‌جنجالی شد
گروه فیلم: به تازگی اولین تیزر از فیلم «من فروغ هستم» به کارگردانی جهانگیر کوثری منتشر شده که قرار است به زودی اولین اکران را در تورنتو کانادا تجربه کند. اما انتخاب باران کوثری برای بازی در نقش شاعر بلندآوازه ایران، فروغ فرخزاد، حواشی زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.
 
به گزارش اقتصادنیوز، همزمان با انتشار تیزر این فیلم، انتقادها از آن و به‌‌ویژه به انتخاب باران کوثری برای بازی در نقش فروغ در شبکه های اجتماعی بالا گرفته است. عدم شباهت ظاهری و فیزیکی باران کوثری به فروغ و لحن شعرخوانی و صحبت کردن او که شباهتی به شاعر پیشگام ایرانی ندارد، بینندگان و به‌‌خصوص دوستداران فروغ را خشمگین کرده است.
 
برخی کاربران به تغییرات چهره نیکول کیدمن برای بازی در نقش «ویرجینیا وولف» در فیلم ساعت‌ها اشاره کردند. عده‌ای هم کریستین بیل را مثال زدند که برای بازی در فیلم‌های مختلف چطور وزن خود را زیاد یا کم می‌کند.

انتشار این تیزر واکنش های طنزی را هم در پی داشته است. مثل یکی از کاربران که نوشت: «احتمالاً یکی از همین روزا نقش «سعدی» رو هم بدن باران کوثری بازی کنه.» اشاره این کاربر به بازی در نقش پروین اعتصامی از سوی خانم کوثری و حالا فروغ فرخزاد است.در کنار باران کوثری، ستاره پسیانی، بابک کریمی، فاطمه نقی و ناصر خدایاری دیگر بازیگران این فیلم هستند. محمود کلاری نیز فیلمبرداری این اثر را برعهده دارد. این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) امسال در تالار شهر اینیس به نمایش درخواهد آمد. جهانگیر کوثری تهیه کننده و کارگردان این فیلم هم در این اکران حضور خواهد داشت. 
....
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها