به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۶ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۲۳۶

اميدواري بانوي ملي پوش ايراني

گروه ورزشي: بانوی ملی پوش دونده ایران می گوید اعزام به لهستان می تواند او را از نظر ذهنی هم برای بازی های آ‌سیایی آماده کند.
اميدواري بانوي ملي پوش ايراني
مریم طوسی درباره روند تمریناتش برای بازی های آسیایی اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تمریناتم خوب است و امیدوارم برای ادامه تمرینات به اردوی برون مرزی اعزام شوم تا از نظر ذهنی هم برای بازی های آسیایی نیز آماده شوم چون برای چنین رقابت هایی در این سطح تنها آمادگی جسمی کافی نیست و باید یک ورزشکار از نظر روحی هم خوب باشد. وی ادامه داد: فدراسیون در تلاش است که تیرماه من را به لهستان اعزام کند که اگر این اتفاق بیفتد حدود 20 روز در این کشور خواهم بود و در چند مسابقه هم شرکت می کنم. به هر حال رفتن به اردوی برون مرزی بسیار مهم است چون من در مسابقات ایران رقیبی ندارم و حتی بدون حریف تمرین می کنم.

طوسی درباره اعزام به مسابقات جام کازانف هم اظهار کرد: شرکت در این رقابت ها بسیار برایم مهم است چون دو حریف اصلی من قزاقستانی هستند و این مسابقات فرصتی است که با آنها مسابقه دهم. سریع ترین بانوی دونده ایران گفت: دوومیدانی رشته رکوردی است که مدال گرفتن در آن بسیار سخت است. من در دوره قبل این رقابت ها تنها هدفم رسیدن به فینال این بازی ها بود اما در این دوره اگر شرایط مهیا باشد تمام تلاشم را می کنم که بر روی سکو قرار بگیرم، این درحالی است که تمام کشورها برای گرفتن مدال به این بازی ها می آیند.
مرجع : ايسنا