به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۴۲۵۲

سونی امتیاز فیلم دانیل رادکلیف را خرید

گروه فرهنگ و هنر: کمپانی سونی امتیاز پخش جهانی فیلم جدید« دانیل رادکلیف»، ستاره مجموعه فیلم های «هری پاتر» را خریداری کرد.
سونی امتیاز فیلم دانیل رادکلیف را خرید
این فیلم که «سرعت ما را خواهی دانست» نام داشته و بر اساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته «دیو ایگرز» ساخته خواهد شد، نخستین بار در بازار فیلم کن 2014 معرفی شد. به گزارش هالیوود ریپورتر، کارگردانی این فیلم به عهده «پیتر سولت» بوده و «تیم پرل» و «مایکل بناروی»ا نیز تهیه کنندگان آن هستند. سرعت ما را خواهی دانست داستان زندگی دو دوست را روایت می‌کند که که هیچ شباهتی ندارند اما می‌خواهند در سفری دو هفته‌ای، خاکستر دوست مرحومشان را به اهرام ثلاثه مصر برسانند. آنها همچنین در بین راه 32 هزار دلار پولی را که شرکت بیمه برای مرگ دردناک دوستشان پرداخت کرده به نیازمندان می‌بخشند.

رادکلیف در حال حاضر فیلم «فساد توکیو» براساس خاطرات «جیک آدلستین»، خبرنگار آمریکایی در ژاپن را در مرحله پیش تولید دارد. این فیلم به کارگردانی «آنتونی مندلر» و تهیه‌کنندگی «جی‌تی راجرز»، «جان لشر» و «آدام کاسان» درباره دورانی است که آدلستین به عنوان تنها خبرنگار آمریکایی در باشگاه مطبوعاتی پلیس‌های توکیو حضور داشت که به رسوایی پرده‌برداری از فساد گسترده یکی از قدیمی‌ترین سردمداران یاکوزا ختم شد.
مرجع : ايسنا