به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۴۲۷۱۷

گران‌ترین سرمربی جهان روی نیمکت السد

گران‌ترین سرمربی جهان روی نیمکت السد
گروه ورزشی:آبل فریرا، سرمربی پرتغالی تیم پالمیراس، از نگاه رسانه‌های برزیلی به‌زودی به عنوان سرمربی السد قطر معرفی می‌شود.به گزارش "ورزش سه"، با اعلام مطبوعات برزیلی، آبل فریرای پرتغالی، سرمربی پالمیراس، به عنوان سرمربی جدید تیم السد قطر معرفی شده و قرار است جانشین برونو پینیرو پرتغالی در تیم السد قطر شود تا تنها تیم بدون شکست لیگ ستارگان را هدایت کند.

او که 44 سال سن دارد، دوران بازیگری خود را در براگا و اسپورتینگ لیسبون گذراند و در دوران سرمربیگری هم اگرچه از 2017 تا 2019 در براگا فعالیت داشت، اما تصمیم گرفت از کشورش نقل مکان کند و یک سال به پائوک یونان برود و پس از آن در ابتدای سال 2020 تحت عنوان سرمربی پالمیراس برزیل معرفی شد و به یکی از مربیان نوین جهان فوتبال تبدیل شد.

او البته همراه با تیمش دو بازی دیگر باید در سری آ برزیل همراه تیمش باشد، چرا که این تیم اکنون با 66 امتیاز صدرنشین است اما بوتافوگو، اتلتیکو مینیرو و فلامنگو با 63 امتیاز در رده دوم تا چهارم حضور دارند که باید دید آیا آبل فریرا پس از اینکه تیمش در سال 2022 قهرمان سری آ شد حالا می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند یا خیر.

آبل فریرا همچنان دو دوره در سال‌های 2020 و 2021 همراه با پالمیراس قهرمان کوپا لیبرتادورس شد و همچنین او همواره در قیاس با ژوزه مورینیو قرار می‌گیرد و با توجه به ملیت مشترک هر دو مربی و توانایی‌های فنی تیمش، او را ژوزه مورینیوی جدید فوتبال می‌دانند و یکی دیگر نکات مهم این انتقال این خواهد بود که دستمزد پیشنهادی السد بالاتر از ۴۰ میلیون یورو تخمین زده می‌شود تا بدین ترتیب فریرا از سیمئونه گذر کند و بیشترین دستمزد را در جهان سرمربیان فوتبال داشته باشد.

السد قطر هم در این فصل در لیگ ستارگان، با 19 امتیاز از 7 بازی و در واقع با دو بازی کمتر نسبت به الغرافه 22 امتیازی در رده دوم جدول ایستاده است و همچنان بدون شکست است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت صعودش به اما و اگر کشیده چرا که تیم برونوی پرتغالی اکنون با 7 امتیاز در رده سوم گروه B است و الشارجه با 8 امتیاز بالاتر از این تیم حضور دارد و باید دید در دور آخر مرحله گروهی چه نتیجه‌ای به دست‌ می‌آید.
برچسب ها: لیگ ستارگان قطر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها