به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۴۳۲۰۳

محدودیت‌ تردد جاده‌ای در آخر هفته

محدودیت‌ تردد جاده‌ای در آخر هفته
گروه جامعه: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی‌شده را برای پایان هفته جاری اعلام کرد.به گزارش ایرنا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور چهارشنبه ۱۵ آذر ماه آغاز و تا شنبه ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت؛ بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.
 
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه پیش رو نیز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

علاوه بر این در سوی دیگر محدودیت ترافیکی محور هراز نیز ثابت بوده و تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی این محدودیت ها اجرا نمی شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها