به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۴۴۲۸۰

پیوس: استقلال بیشتر تحت فشار است

پیوس: استقلال بیشتر تحت فشار است
گروه ورزشی:مهاجم اسبق پرسپولیس مدعی است در صورتی که بازیکنان با تمرکز و شجاعانه بازی کنند، برتری و کسب سه امتیاز در دربی دور از دسترس نخواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری حساس برابر استقلال قرار خواهد گرفت. فرشاد پیوس، مهاجم اسبق سرخ‌ها که تجربه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه دارد، درباره این بازی گفت: مسلما بازی سختی خواهد بود. استقلال در صدر جدول قرار دارد و با تمرکز بیشتری آماده این مسابقه شده است. آنها در لیگ قهرمانان حضور داشتند و نه از نظر کمبود بازیکن و مصدومیت‌ها شرایطی مشابه پرسپولیس را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس اما بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا باید خیلی زود همه چیز را فراموش کند. رقابتی جدید در پیش دارند و مسلما نیازمند حمایت صددرصدی هواداران هستند. امیدوارم اتفاقات بازی با الدحیل را شاهد نباشیم. بازی 90 دقیقه است و هر اتفاقی امکان‌پذیر خواهد بود. خیلی خوشحالم که برخی از عزیزان پیشکسوتان و بازیکن اسبق تیم با حضور در اردوی تیم و همچنین استادیوم آزادی به خوبی از تیم حمایت کردند. متاسفانه با توجه به بازی‌های سپیدرود این امکان برای من فراهم نیست اما همیشه قلبم در کنار این تیم است.

مهاجم اسبق و اسطوره باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌اش از شرایط این بازی را اینطور عنوان می‌کند: صادقانه بخواهم بگویم کاملا به نتیجه خوش‌بین هستم. بازیکنان خوبی داریم و همه آنها طعم پیروزی بزرگ در دربی را چشیده‌اند و برای تکرار آن انگیزه زیادی دارند.

مدیریت باید در چنین شرایطی حمایت خوبی از تیم داشته باشد. دیدید که کام چند میلیون هوادار بعد از شکست مقابل الدحیل به چه شکل تلخ شد. وقتی روی صندلی مدیریت باشگاه قرار می‌گیریم، مسئولیتی بزرگ روی دوش ماست. اینجا یک تیم نیست. اینجا هویت و غرور چند میلیون هوادار است که شما سهم بزرگی در شرایط آن دارید. امیدوارم اتفاقاتی خوب را در این بازی شاهد باشیم.

پیوس در ادامه گفت: مسلما با توجه به روند چند وقت اخیر تیم در کسب نتیجه مقابل استقلال، مطمئنا پرسپولیس بار دیگر جسورانه در این بازی حاضر خواهد بود و این استقلال است که به دلیل چند سال ناکامی در کسب پیروزی تحت فشار است. موقعیت خوبی است که پرسپولیسی‌ها بار دیگر شرایط بازگشت به بالای جدول را برای خود فراهم کنند و این مسئله دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان گفت: تمامی نفرات حاضر در ترکیب و نیمکت‌نشین در این بازی تاثیرگذار هستند. همه باید با ذهن آماده و تهاجمی در این بازی حاضر شوند. باید بدانند که نسبت به پیراهنی که بر تن دارند مسئول هستند. باز هم می‌گویم که مدیران تیم نیز پیش از دربی و بازی به این بزرگی قطعا تاثیر زیادی خواهند داشت و امیدوارم با تصمیمات درست خود در روند آمادگی تیم موثر ظاهر شوند.

به نظرم بیرانوند تا کنعانی‌زادگان و امید عالیشاه عزیز تا ترابی و شهاب و... همگی ستاره اصلی تیم در این بازی خواهند بود تا هواداران را به بهترین اتفاق در این روزها برسانند. خوشبختانه فضای مجازی این روزها حال و هوای هواداران را کاملا نشان می‌دهد و آنها متوجه شده‌اند چه سهمی در خوشحالی هواداران دارند. مسلما باید بجنگند تا در پایان این بازی صفحات مجازی متعلق به هواداران کاملا سرخ و خوشحال باشد.
برچسب ها: دربی پایتخت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها