به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۴۴۳۶۰

تمجید از فوق ستاره رئال: او آدم فضایی است

تمجید از فوق ستاره رئال: او آدم فضایی است
گروه ورزشی:لئوناردو بونوچی، ستاره سابق یوونتوس، می‌گوید جود بلینگام شبیه انسان‌های عادی نیست.به گزارش "ورزش سه"، درخشش جود بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال حیرت بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال را به همراه داشته است. 

او ستاره بی چون و چرای تیم کارلو آنچلوتی در طول این فصل بوده و نمایشی خیره‌کننده را ارائه کرده که دو جایزه ارزشمند کوپا و گلدن بوی را تا به حال برایش به همراه داشته است. او در این مدت بارها ناجی رئال مادرید شده و نقش مهمی را در حضور آنها در کورس قهرمانی ایفا کرده است. این ستاره انگلیسی این فرصت را دارد که این درخشش را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 ادامه دهد و امیدوار است که بتواند به این تیم برای شکستن طلسم کسب جام قهرمانی کمک کند. 

بسیاری از خبرنگاران، فوتبال‌دوستان، کارشناسان و ستاره‌های فعلی و سابق فوتبال دنیا در طول این مدت بارها و بارها از این بازیکن تعریف و تمجید کرده‌اند و حالا نوبت به بونوچی رسیده است. این ستاره تیم ملی ایتالیا که تجربه بازی برابر بلینگام در برابر تیم ملی انگلیس را دارد، در تمجید از او به مارکا گفت:« جود بلینگام یک آدم فضایی است. او بدون شک مدعی کسب توپ طلا خواهد بود.»

بسیاری در طول این مدت از بلینگام به عنوان مدعی اصلی کسب توپ طلا نام برده‌اند و او امیدوار است که با حفظ این روند و کسب قهرمانی با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس بتواند به این رویا جامه عمل بپوشاند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها