به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۴۴۶۵۲

رکوردی خاص برای مهدی طارمی

رکوردی خاص برای مهدی طارمی
گوه ورزشی: پورتو در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت و توانست با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند.
مهدی طارمی در این پیروزی پر گل پورتو نقش داشت و توانست گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
ملی‌پوش بوشهری با گلی که در این بازی به ثمر رساند یک شب تاریخی را برای خود رقم زد. او به نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که توانسته در این رقابت‌ها ۱۰ گل به ثمر برساند.
پیش‌بینی می‌شود که باتوجه به ادامه حضور مهدی طارمی در فوتبال اروپا شاهد افزایش شمار گل‌های این بازیکن ایرانی باشیم.
پورتو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۲ امتیازی شد و به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد.

 جایزه خاص پورتو به مهدی طارمی رسید
مهدی طارمی شب گذشته نمایش درخشانی در دیدار هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک اوکراین داشت و در جریان برتری پنج بر سه تیمش توانست یک گل به ثمر رساند و موقعیت‌های خوب دیگری هم داشته باشد تا عملکردش دوباره به چشم بیاید.
ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل شاختار دونتسک مثل دیدار رفت درخشید و با یک شوت تماشایی از زاویه بسته گلزنی کرد و دومین گل خود در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند تا عملکردش هم مورد توجه باشگاه پرتغالی قرار بگیرد.
در شرایطی که گالنو به‌خاطر زدن دو گل و یک پاس گل مقابل شاختار دونتسک از سوی یوفا به عنوان بهترین بازیکن زمین در این دیدار انتخاب شد، باشگاه پورتو نیز تصمیم گرفت جایزه بهترین بازیکن از نگاه خود را به مهدی طارمی در این مسابقه اروپایی اختصاص بدهد و از عملکرد ستاره ایرانی‌اش تمجید کند.
طارمی در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک چهار شوت زد که دو ضربه او در چارچوب بود و یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد و علاوه بر آن دو پاس بلند صحیح، سه نبرد زمینی موفق، پنج تکل صحیح، ۴۹ لمس توپ و ۱۹ پاس درست هم داشت.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها