به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۴۴۸۳۷

ناامیدی کامل برزیل:آنچلوتی با رئال تمدید می‌کند

ناامیدی کامل برزیل:آنچلوتی با رئال تمدید می‌کند
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی و رئال مادرید قصد دارند به زودی قرارداد جدیدی را به امضا برسانند.به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او این فرصت را خواهد داشت که به‌صورت جدی درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند. 

این مربی ایتالیایی پیش از این بارها اعلام کرده بود تا زمانی که رئال مادرید خواهان حضور او روی نیمکت این تیم باشد دوست دارد در سانتیاگو برنابئو بماند و همچنان به هدایت تیم محبوبش ادامه دهد و هرگز آنجا را ترک نخواهد کرد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود که این آخرین فصل حضور او در رئال است و حتی مذاکراتی هم برای قبول هدایت تیم ملی برزیل انجام شده بود و انتظار می‌رفت که او پس از پایان فصل جاری راهی برزیل شود و هدایت این تیم را در کوپا آمه‌ریکا در اختیار داشته باشد.

اما حالا شرایط عوض شده و مارکا خبر داده که آنچلوتی بیشتر از هر زمان دیگری به ادامه حضورش روی نیمکت رئال مادرید و امضای قراردادی جدید با این باشگاه نزدیک شده است. هرچند مدیران رئال چندان عجله‌ای برای این کار ندارند و این مربی هم به خوبی می‌داند که همه چیز بستگی به نتایجی که او در این فصل کسب خواهد کرد دارد اما این احتمال که کارلتو فصل آینده هم روی نیمکت رئال حضور داشته باشد بسیار زیاد است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها