به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۴۴۵۰۷

آنچلوتی : دنبال پنالتی‌زن جدید هستیم

آنچلوتی : دنبال پنالتی‌زن جدید هستیم
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید که در حال تمرین ضربات پنالتی با بازیکنان جدیدی است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یونیون برلین رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

آنها در اواخر نیمه اول و پس از خراب‌شدن پنالتی لوکا مودریچ از حریف عقب افتادند و نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند، اما شرایط در نیمه دوم به صورت کلی تغییر کرد و بازیکنان رئال توانستند سه امتیاز این بازی را هم کسب کنند تا با شش پیروزی از شش بازی راهی مرحله یک هشتم شوند.

آنچلوتی پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی کمی عجیب بود. ما توانستیم 40 دقیقه کنترل خوبی داشته باشیم و آنها در دو دقیقه دیوانه‌وار کار را برای ما سخت کردند. در نیمه دوم سعی کردیم موثرتر بازی کنیم و روی سانترها حساب کردیم، چون سرزن‌های خیلی خوبی داریم و دو گل هم با سر زدیم. وقتی بازیکنی مثل خوسلو در زمین است، باید بیشتر روی سانترها کار کرد و از توانایی او بهره برد. 

خوسلو تا به حال هشت گل به ثمر رسانده و شروع بسیار خوبی در این فصل داشته است. او بازیکن مهمی برای ماست. در برابر تیم‌هایی که دفاع بسته دارند، این بازیکن می‌تواند به خاطر ویژگی‌هایی که دارد بسیار به ما کمک کند.»

او درباره جود بلینگام گفت: «کارت زردی که به او نشان دادند احمقانه بود. هیچ ریسک فیزیکی‌ای وجود ندارد و شرایطش خوب است. او بسیار به ما کمک کرده است. تنها تغییری که از پیش تعیین شده بود، تعویض فدریکو والورده و تونی کروس بود.»

سرمربی رئال با اشاره به پنالتی ازدست‌رفته تیمش اضافه کرد: «دنبال دلیل گشتن پیچیده است. لوکا مودریچ خونسرد است و اغلب توپ را به گل تبدیل می‌کند. تمرین کردن آسان نیست، اما او در جلسات تمرینی هم خونسرد است. امیدواریم که بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم. ما در حال تمرین با بلینگام، رودریگو و خوسلو هم هستیم.»
این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد تیمش ادامه داد: «هیچ اما و اگری در مرحله گروهی وجود ندارد. ما خیلی خوب کار کردیم. تنها مشکل این است که در این بازی و بازی برابر رئال بتیس نتوانستیم شرایط را به درستی مدیریت کنیم. مالکیت توپ به تنهایی کافی نیست، ما باید گل بزنیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها