به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۴۵۳۰۶

راز جدایی ستاره رئال مادرید از تیم ملی

راز جدایی ستاره رئال مادرید از تیم ملی
گروه ورزشی:سامی خدیرا، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است که در این کشور به اندازه کافی برای تونی کروس ارزش قائل نیستند.به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان در مصاحبه اخیرش به احتمال بازگشت کروس به ترکیب تیم ملی آلمان در رقابت‌‎های جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد اشاره کرد. 

این موضوع حواشی بسیاری را به همراه داشت و هواداران تیم ملی این کشور را امیدوار کرد که بتوانند بار دیگر ستاره درخشان رئال مادرید را در ترکیب این تیم ببینند اما هنوز مشخص نیست که آیا او با این بازگشت موافقت خواهد کرد یا خیر. سامی خدیرا در پاسخ به سوالی در این‌باره به DAZN گفت: «نمی‌دانم نظر کروس در این زمینه چیست. او هرگز هیچ احساس بدی در طول دوران فوتبالش نداشته است. چند روز پیش هم این را به‌صورت علنی اعلام کردم که اگر کروس اسپانیایی بود، من اطمینان دارم که هنوز مشغول بازی در تیم ملی کشورش بود. 

در این صورت او اصلا نیازی به کناره‌گیری نداشت. احساس من این است که در این کشور به اندازه کافی برای او ارزش قائل نشدند. او تحسینی که شایسته‌اش بود را دریافت نکرد. عملکردی که این بازیکن هر هفته در ترکیب رئال به نمایش می‌گذارد خارق‌العاده است. او در بازی هفته قبل برابر یونیون برلین به زمین رفت و شاید کار خارق‌العاده‌ای نکرد اما شرایط را برای تیمش بهبود بخشید. هوش او، سبک ارسال پاسش، استفاده‌اش از حرکات بازیکنان و آزار دادن حریف واقعا فوق‌العاده است. شخصا هرکاری می‌کنم تا بازی او برای آلمان در یورو را ببینم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها