به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۴۵۲۷۸

خوشحالی ستاره رئال: بهترین گل عمرم را زدم

خوشحالی ستاره رئال: بهترین گل عمرم را زدم
گروه ورزشی:براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، از این که توانسته است دروازه ویارئال را با گلی زیبا باز کند بسیار خوشحال است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ویارئال بود و توانست این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد. 

براهیم دیاز در این بازی فرصت پیدا کرد که در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان برود و توانست نمایش خوبی را هم ارائه کند تا به کارلو آنچلوتی ثابت کند که توانایی بازی در دیدارهای مهم و دشوار را هم برای این تیم دارد. این بازیکن جوان توانست در دقیقه 64 این بازی و در حالی که تیمش با دو گل از حریف پیش بود روی یک حرکت انفرادی و از سر راه برداشت بازیکنان حریف، گل زیبایی را وارد دروازه ویارئال کند که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت. 

دیاز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این یکی از بهترین گل‌های تمام دوران فوتبالم بود و مهم‌تر از همه این که توانستم آن را در سانتیاگو برنابئو به ثمر برسانم.دوست دارم از همین جا پیامی برای حمایت از داوید آلابا که به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت هم ارسال کنم. امیدوارم که مصدومیتش تا جایی که ممکن است جدی نباشد. 

همه بازیکنان تیم همدیگر را خیلی خوب درک می‌کنند. این درک متقابل به خوبی در این تیم وجود دارد چون ما در گروهی بسیار خوب و فوق العاده حضور داریم. همه بسیار متحد هستیم و این چیزی است که به خوبی می‌توانید در زمین آن را ببینید.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها