به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۴۷۰۴۵

چالش تازه «جودی فاستر» در ۶۱ سالگی

چالش تازه «جودی فاستر» در ۶۱ سالگی
گروه فرهنگی:جودی فاستر که طی سال‌های اخیر بازیگر تعدادی درام اجتماعی بوده، برای فیلم بعدی‌اش به دنبال داستانی چالش برانگیز است.به گزارش صبا، این بازیگر ۶۱ ساله سینما خبر می‌دهد که بعد از موفقیت «نیاد»، هر فیلمنامه‌ای او را راضی نمی‌کند.«نیاد» درام روانکاوانه ورزشی شبکه نتفلیکس است که فاستر در آن در قالب شخصیت متفاوت و ویژه‌ای ظاهر شده است.
 
به گفته این بازیگر: «واقعا دوست دارم که از همکارانم سرصحنه فیلمبرداری چیز یاد بگیرم. زمان بازی در جلوی دوربین، متوجه اطرافم هم هستم. چیزهای زیادی هست که کار با آنها را بلد نیستم. نواختن ساز موسیقی یکی از آنهاست. اگر برای مثال کسی به من بگوید نواختن ویلن را یاد بگیرم، خیلی خوشحال می‌شوم یک سال برای این کار وقت بگذارم. می دانم که این کار در زمانی مناسب به کمکم می‌آید و گره‌ای از مشکلاتم را باز می‌کند.»

فاستر این صحبت‌ها را به حرفه بازیگری ربط داده و ادامه می‌دهد: «تمام چیزهایی که به عنوان یک آدم معمولی یا بازیگر یاد می‌گیرم، در جایی به کارم می‌آید و در جلوی دوربین و در نقش‌های متفاوت، کمک می‌کند تا حس و حال بهتر و طبیعی‌تری به نقش‌ها بدهم.»فاستر که بازی‌اش در نیاد مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و برایش پیش‌بینی نامزدی در رشته بازیگری اسکار پیش رو می‌شود، از این فیلم به عنوان یک شروع دوباره برای حضور در نقش‌ها و فیلم‌هایی اسم می‌برد که برایش چالش‌های تازه‌ای را به همراه می‌آورند.

او می‌گوید: «این جور نقش‌ها را خیلی دوست دارم. به بازیگر کمک می‌کند تا دست به اکتشاف درونی بزند و یک بازی متفاوت و غیرمتعارف ارائه دهد. این روزها فیلمنامه‌های زیادی به دستم می‌رسد، اما بیشتر به دنبال نقش‌هایی هستم که اکشن درونی داشته باشد و مرا برای ارائه یک بازی خاص به مبارزه بطلبد.»در «نیاد»، جودی فاستر دوست صمیمی و مربی شنای دایانا نیاد (با بازی آنت بنینگ) بود که در سن ۶۰ سالگی رویای تکمیل کردن شنای ۱۱۰ مایلی کوبا تا فلوریدا را داشت.هر دو بازیگر برای نقش های خود نامزد دریافت جایزه بازیگر زن مراسم گلدن گلوب/ کره طلایی هستند.فاستر هم اکنون فصل چهارم سریال تلویزیونی اکشن و ماجراجویانه «کارآگاه» را برای شبکه اچ بی او آماده می‌کند و یکی از تهیه کنندگانش است.
برچسب ها: جودی فاستر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها