به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۴۷۰۶۷

انتقال پیش از موعد مهدی طارمی به اینتر؟

انتقال پیش از موعد مهدی طارمی به اینتر؟
گروه ورزشی:سران اینتر می‌توانند شش ماه زودتر از پایان رسمی قرارداد مهدی طارمی با پورتو این مهاجم را خریداری کنند.به گزارش ایسنا، علاقه تیم‌های بزرگ ایتالیایی به طارمی چیز جدید نیست و یک هفته مانده به گشایش پنجره نقل و انتقالات زمستانی، نام این مهاجم ایرانی بار دیگر با سری آ و به طور خاص اینتر گره خورده است.
 
نارضایتی سیمونه اینزاگی از کارکرد آرناتوویچ و سانچس باعث شده است تا مدیران تیم صدرنشین فوتبال ایتالیا به دنبال تقویت خط حمله‌شان باشند و به نوشته روزنامه گازتا دلو اسپورت، طارمی یکی از گزینه‌های اصلی مسئولان اینتر است. قرارداد این مهاجم ۳۱ ساله ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این بدان معناست که اگر این ملی‌پوش ایرانی تا پایان فصل در پورتو بماند، در پایان فصل می‌تواند به صورت رایگان از این تیم جدا شود.
 
به نوشته این روزنامه اینتر در حال بررسی امکان خرید طارمی در همین پنجره نقل و انتقالاتی در زمستان است و با توجه به اینکه شماره ۹ در سال آخر قراردادش است، می‌تواند با قیمت معقول‌تری راهی تیم دیگری شود.مهدی طارمی در پورتو تاکنون در ۱۷۰ مسابقه ۸۶ گل به ثمر رسانده است و قراردادش با این تیم در تابستان به پایان می‌رسد و او می‌تواند به‌زودی آزادانه با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود. لوئیس موریل، مهاجم کلمبیایی (آتالانتا) و آنتونی مارسیال (منچستریونایتد) دو گزینه دیگر برای مدیریت اینتر هستند.

رسانه sempreinter نیز خبر داد مهدی طارمی می‌تواند زودتر از تصور راهی ایتالیا شود. از یک سو این مهاجم ایرانی پیشنهادی از عربستان را رد کرده و به دنبال ادامه حضور در فوتبال اروپاست و از طرفی اینتر به همراهان و مدیر برنامه‌های این بازیکن کمیسیون خوبی پیشنهاد داده است تا انتقال ستاره ایرانی را به فوتبال ایتالیا تسهیل کنند.
اینتر در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است و با ۴۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش چهار امتیاز اختلاف دارد و بخت نخست قهرمانی است و در صورتی که طارمی در زمستان راهی اینتر شود و با این تیم به قهرمانی برسد، به اولین ایرانی تبدیل می‌شود که در دو لیگ مجزا در فوتبال اروپا قهرمان شده است.
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها