به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۴۷۸۷
استفاده ازياقوت و چرم درساخت موبايل

تلفن همراه 11 هزار دلاری / تصاویر

گروه فناوري: آیا در نظر شما تلفن‌های همراه 700 دلاری سامسونگ گران است؟ پس احتمالا پس از مطالعه این گزارش نظرتان درباره تلفن‌های گران قیمت به کلی تغییر پیدا خواهد کرد.
تلفن همراه 11 هزار دلاری / تصاویر
تلفن همراه Vertu Signature Touch با قیمتی 11.350 دلاری سایر رقبا را در زمینه کنار گذاشته است. در ساخت این تلفن همراه از یاقوت، تیتانیوم و چرم واقعی استفاده شده است. این دستگاه می‌تواند تماس‌ها و پیام‌های شما را به صورت کامل رمزگذاری کند. این وسیله از بدنه‌ای تیتانیومی استفاده می‌کند که در بسیاری از بخش‌ها با چرم واقعی پوشانده شده است.

ظاهر آن به شدت خشن و پر زاویه است و با تلفن‌های صاف و یکدست امروزی بسیار متفاوت است. شاید در نگاه اول ظاهر این دستگاه قیمت آن را نشان ندهد،‌ اما پس از اینکه آن را در دست بگیرید متوجه می‌شويد که این گوشی یک دستگاه معمولی نیست. این تلفن به صورت دستی در انگلستان ساخته شده و هر عدد از آن توسط مهندس طراح امضا شده است.

در ساخت بخش‌هایی از مدل معمول این وسیله از چرم واقعی استفاده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند درخواست دهند تا در بدنه دستگاهشان از پوست حیواناتی همانند تمساح نیز استفاده شود. درساخت گران‌ترین مدل این وسیله از طلا استفاده شده است، موضوعی که قیمت آن را به 21.900 دلار افزایش داده است.

در کنار این دستگاه دکمه قرمز رنگی دارد که فشار دادن آن در هر زمان از روز شما را به پاسخ گوی مخصوصی متصل می‌کند که می‌تواند بسیاری از خواسته‌های شما همانند درخواست تاکسی، رزرو بلیط و حتی گرفتن آدرس را نیز برآورده کند.

در قسمت پایین جلوی دستگاه اسپیکرهای گوشی قرار گرفته است که کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. در قسمت پشتی دستگاه نیز دوربینی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است که به گفته شرکت سازنده می‌تواند با دوربین‌های سایر گوشی‌های روز رقابت کند. این گوشی از ورژن 4.4.2 اندروید کیت کت استفاده می‌کند.

با این که شرکت Vertu تغییرات بسیاری در ظاهر این دستگاه اندرویدی ایجاد کرده است اما بسیاری از کاربردهای آن به صورت معمول باقی مانده است. نرم افزارها و قابلیت‌های مختص به فرد این دستگاه بزرگ ترین وجه تمایز آن است و می‌تواند سرویس‌های بی‌نظیری را در هر زمان از شبانه روز به مشتریان خود ارائه دهد.

دوربین 2.1 مگاپیسکسلی جلوی این دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. صفحه نمایش 5.1 مگاپیکسلی این وسیله رزولوشنی برابر با 1920x1080 دارد و کیفیتی بسیار عالی را ارائه می‌کند. همچنین شیشه محافظ صفحه این دستگاه نیز از یاقوت ساخته شده است.























مرجع : بازارخبر