به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۴۸۶۱۹

همه دربیرمنگام بااخراج رونی نفس راحت کشیدند

همه دربیرمنگام بااخراج رونی نفس راحت کشیدند
گروه ورزشی:اخراج وین رونی از بیرمنگام با خوشحالی گروهی از بازیکنان همراه شد که از بازگشت جان یوستیس، سرمربی سابق، به باشگاه استقبال می‌کنند.به گزارش ورزش سه،یوستیس در ماه اکتبر با وجود گرفتن نتایج خوب و قرار داشتن در رده ششم لیگ چمپیونشیپ اخراج شد و جای خود را به وین رونی داد. ستاره سابق منچستریونایتد اما اصلا در این تیم جا نیفتاد و آن را تا رده هجدهم تنزل داد و باعث شد خیلی زود اخراج شود.

بسیاری از بازیکنان تیم و کارکنان باشگاه از اخراج یوستیس شوکه شدند و دوست دارند سرمربی سابقشان نقشی را که در اکتبر از دست داده بود از سر بگیرد. اتفاقی که با حضور مالکان آمریکایی، از جمله تام بریدی بزرگ، رخ نخواهد داد. به هر حال خبر می‌رسد که بسیاری از این بازیکنان از اخراج رونی با شوخی و خنده حرف زده‌اند
 
گمان می‌رود که گری کوک، مدیر اجرایی و کریگ گاردنر، مدیر فنی باشگاه بیرمنگام، فهرست بلندبالایی از 20 سرمربی برای جایگزینی رونی داشته باشند. گمان می‌رود ناتان جونز و تونی موبری در میان آنها باشند.جونز در طول دو دوره حضور در لوتون معجزه کرد اما در آخرین کار خود - سه ماه حضور در ساوتهمپتون در فصل گذشته لیگ برتر - با مشکل مواجه شد. در همین حال، موبری در سطح چمپیونشیپ با تجربه است و ماه گذشته به طرز شگفت انگیزی از ساندرلند اخراج شد و حالا در دسترس قرار دارد.

فرانک لمپارد هم تیم ندارد و مطمئناً مورد توجه آمریکایی‌هایی که به دنبال نام بزرگ هستند، قرار خواهد گرفت. او دربی کانتی را تا فینال پلی آف در سال 2019 هدایت کرد، اما مشخص نیست که آیا هافبک سابق چلسی و انگلیس می‌خواهد حرفه خود را در تیمی بحران زده ادامه دهد یا خیر.
برچسب ها: وین رونی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها