به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۴۴۸۶۳۵

نقش متفاوت دواین جانسن با ماشین درهم کوبنده

نقش متفاوت دواین جانسن با ماشین درهم کوبنده
گروه فرهنگی:دواین جانسن با فاصله‌گیری از نقش‌های قبلی خود در بلاک باسترهای خانوادگی و اکشن، نوع تازه‌ای از نقش آفرینی را در یک درام زندگی‌نامه‌ای جلوی دوربین تجربه می‌کند.به گزارش صبا، قهرمان سابق مسابقات کشتی کج «ماشین درهم کوبنده» را برای شرکت فیلمسازی آ۲۴ بازی می‌کند.
 
کار جدید جانسن برخلاف فیلم‌های قبلی‌اش که داستان‌هایی خیالی داشتند، براساس داستان زندگی یک شخصیت واقعی ساخته می‌شود.این درام زندگی‌نامه‌ای قرار است به شرح وقایع زندگی و فعالیت‌های ورزشی مارک کر قهرمان مسابقات ورزشی بپردازد.

مارک کر از سوی منتقدان و تحلیل‌گران ورزشی لقب قهرمانی را گرفته بود که تا کسب پیروزی حاضر به ترک کردن رینگ نیست.زندگی این قهرمان ورزشی قبل از این در مستندی از شبکه اچ بی او در سال ۲۰۰۳ تهیه و به روی آنتن رفته است.

به گفته دواین جانسن: «فیلم ما درامی انسانی درباره زندگی مارک کر است که از چهره‌های افسانه‌ای مسابقات معروف و پرطرفدار ام ام آ بوده است. او در دوران کار حرفه‌اش با موضوعاتی چالش‌برانگیز هم چون مواد مخدر، تلاش برای برنده شدن، عشق نافرجام و دوستی هایی که قدر ندید روبرو شد. داستان فیلمنامه فیلم ما قصد دارد به تمامی این موضوعات بپردازد.»

دواین جانسن که در بین طرفدارانش به راک معروف است، خود قبل از ورود به دنیای بازیگری و سینما از جمله ورزشکاران و قهرمانان مسابقات حرفه ای کشتی آمریکایی بوده است. به همین دلیل، او از بازی در ماشین درهم کوبنده و حضور در یک نقش کاملا ورزشی استقبال کرده است.کارگردانی این درام ورزشی زندگی‌نامه‌ای را بنی صفدی عرب تبار به عهده دارد و هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری اش تعیین نشده است.
 
راک این روزها در حال تماشای مسابقات ورزشی مارک کر و مصاحبه‌های تصویری اوست تا بتواند جلوی دوربین نقش او را به شکلی طبیعی بازی کند.مدیران شرکت فیلمسازی آ۲۴ می گویند ماشین درهم کوبنده برای نمایش عمومی در تابستان سال ۲۰۲۵ آماده خواهد شد.

این شرکت مستقل فیلمسازی تهیه کننده تعدادی از محصولات غیرمتعارف سینمایی است که در رشته های اصلی مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه شده‌اند.این نکته در کنار زندگی نامه‌ای بودن داستان فیلم تازه راک، این گمانه‌زنی را تقویت کرده که مدیران آ۲۴ قصد ارائه آن به رقابت‌های اسکاری سال ۲۰۲۵ را دارند.
برچسب ها: دواين جانسون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها