به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۴۴۸۹۱۱
14 فوریه، یک روز بزرگ

پاریس آماده جدایی: قول مهم ناصر به امباپه

پاریس آماده جدایی: قول مهم ناصر به امباپه
گروه ورزشی: همان‌طور که نشریه اکیپ نوشته، پایان سریال طولانی کیلیان امباپه ممکن است قبل از بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیداد، در 14 فوریه (25 بهمن) باشد. 
بازیکنی که پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه تایید کرد که معنی ندارد مثل دو سال پیش تصمیم نهایی خود را به پایان فصل موکول کند. در واقع نه امباپه و نه رئال و پی‌اس‌جی نمی‌خواهند این قضیه طولانی شود هرچند ستاره فرانسوی صراحتا گفت هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.
1975266
در همین حال، پاری‌سن‌ژرمن، در صورتی که امباپه در نهایت تصمیم به تمدید نگیرد، از قبل برنامه‌ای مشخص را طراحی کرده است. البته خوش‌بینی همچنان در پاریس حاکم است، اما باشگاه از تابستان، خود را برای سناریویی فرضی که در آن بهترین گلزن تاریخش را از دست خواهد داد، آماده کرده است. 
همان‌طور که مهاجم فرانسوی تایید کرد، او در ماه آگوست با الخلیفی توافق کرد تا پاداش‌های وفاداری 80 میلیون یورویی‌اش را ببخشد، بنابراین تیم پاریسی از نظر مالی کاملا محافظت می‌شود و در صورت ترک رایگان کیلیان، شکایتی نخواهد داشت.
منابع نزدیک به باشگاه در مورد آینده کاپیتان خود اینگونه استدلال می‌کنند که این امباپه است که کارت‌های اصلی را روی میز دارد. همان‌طور که در تابستان اتفاق افتاد، بازیکن سابق موناکو آینده را در دستان خودش دارد. در همین حال پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در هفته‌های آینده برای شروع مذاکرات تمدید قرارداد، هرچند بدون عجله و استرس، قدم پیش بگذارد.
1971201
طبق گزارش اکیپ، ایده امباپه طولانی‌تر کردن سریالی نیست که به مدت پنج سال هر تابستان کانون شایعات فوتبال فرانسه بوده است. او چهارشنبه گذشته پس از قهرمانی در سوپرجام با شکست تولوز اذعان کرد: «هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، هیچکس در باشگاه در مورد آن صحبت نمی‌کند و این موضوعی جذاب برایشان نیست.» 
باید دید که آیا او به زودی اعلام خواهد کرد که چه تصمیمی گرفته است یا خیر، زیرا کش دادن به این قضیه در سال المپیک و یورو 2024 اصلا منطقی نخواهد بود.
یکی دیگر از عواملی که پاری‌سن‌ژرمن به واسطه آن خوشبین است، رابطه صمیمانه امباپه و ناصر الخلیفی است. در تابستان، رئیس قطری به امباپه اولتیماتوم داد و اطمینان داد که در صورت تمدید نکردن یا قبول نکردن انتقال، دیگر در پاریس بازی نخواهد کرد. اما در 12 آگوست، یک جلسه خصوصی در پارک دو پرنس بین هر دو طرف، همه چیز را تغییر داد. کیلیان دوباره به تیم اصلی برگشت و هر دو قراردادی را امضا کردند که در آن او از پاداش وفاداری چشم‌پوشی کرد تا در صورت عدم تمدید، باشگاه فضایی برای مانور داشته باشد.
1974572
به گفته منابع فرانسوی، رابطه بین الخلیفی و امباپه در حال حاضر بسیار دوستانه است و این یکی از عواملی است که پاری سن ژرمن در تلاش برای تمدید قرارداد طولانی مدت خواهد بود و نه دو ساله مانند سال 2022. 
الخلیفی همچنین از قبل نقشه راه پی‌اس‌جی را در صورت رفتن ستاره‌اش به رئال مادرید ترسیم کرده است. او در تابستان تکرار کرد که هیچکس بالاتر از نام باشگاه نیست و به امباپه نیز قول داد که با بخشیدن پاداش وفاداری چنانچه تصمیمش به جدایی باشد، فشاری به وی وارد نخواهد کرد و او می‌تواند با وجدانی آسوده برود.
بنابراین تصور می‌شود که خروج امباپه به معنای پایان یک دوره در پاریس و شروع یک پروژه جدید که در آن جوانان مرکز توجه هستند، خواهد بود. در واقع این بار در پاریس هیچکس به‌خاطر رفتن کیلیان غصه نخواهد خورد.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها