به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۵۰۶۱

دل​بوسکه: از ستاره پیراهنمان دفاع می کنیم

گروه ورزشي: ویسنته دل‌بوسکه می‌گوید اسپانیا آماده است تا از ستاره روی پیراهن خود دفاع کند.
دل​بوسکه: از ستاره پیراهنمان دفاع می کنیم
تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب در حالی گام نخست خود در جام جهانی را برمی‌دارد که سه جام معتبر گذشته را فتح کرده است. بازیکنانی مثل کاسیاس، ژاوی، اینیستا، فابرگاس، راموس، سیلوا، ویا و تورس در قهرمانی‌های 2008 و 2012 جام ملت‌های اروپا و جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی حضور داشته‌اند و حالا "لاروخا" می‌خواهد سومین تیم تاریخ باشد که می‌تواند برای دومین بار متوالی قهرمان جام جهانی شود.

دل بوسکه که در نشست خبری پیش از بازی با هلند حاضر شده بود اظهار کرد: این بازیکنان در گذشته تاریخ‌سازی کرده‌اند. بعضی بازیکنان در قهرمانی جوانان در نیجریه که سال 1999 کسب شد حضور داشتند. اما تیم ما فقط یک تیم باتجربه نیست بلکه ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌هاست. فقط 5 بازیکن داریم که بالای 30 سال سن دارند. بنابراین ترسی برای ما وجود ندارد و همه آماده هستیم که از ستاره‌ایی که روی پیراهن‌مان وجود دارد دفاع کنیم. سرمربی اسپانیا درباره اینکه مقابل هلند از دیه‌گو کاستا استفاده می‌کند یا به یک مهاجم کاذب مثل فابرگاس میدان می‌دهد، گفت: من نمی‌توانم هیچ چیزی از ترکیب را به شما بگویم. هر 23 بازیکن ما برای دیدار با هلند آماده هستند.

روز گذشته فابرگاس با پولی هنگفت به عضویت چلسی درآمد. دل‌بوسکه در این رابطه گفت: الان در تابستان هستیم و انتقال به تیم دیگر طبیعی است. اما اجازه نمی‌دهیم که این مسائل روی تمرکز بازیکنان در زمین تاثیر بگذارد. او همچنین درباره آخرین وضعیت جوردی آلبا برای بازی امشب گفت: کمی نگران او هستم چرا که دندان عقل، درد زیادی دارد. اما این موضوع روی بازی‌اش تاثیر چندانی نخواهد داشت. دل‌بوسکه در پایان با تمجید از مربی تیم رقیب گفت: فان‌خال یک مرد فوتبالی واقعی است که احترام زیادی برای او قائلم. او با مهاجمان تیمش سبک واقعی فوتبال هلند را به نمایش می‌گذارد. این تیم در چهار سال گذشته تغییرات زیادی داشته است اما هلند تیمی با ریشه و سنت است. آنها همیشه در جام جهانی خوب بازی می‌کنند.
مرجع : ايسنا