به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۷ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۳۹۳۶

دل‌​بوسکه: مونير براي اسپانيا بازي‌ می​کند

گروه ورزشی: سرمربي تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرد که بازيکن مراکشي‌الاصل بارسلونا تصميم گرفت در تيم ماتادورها بازي کند.
دل‌​بوسکه: مونير براي اسپانيا بازي‌ می​کند
ویسنته دل بوسکه پیش از دیدار تیمش مقابل مقدونیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اینکه آیا الحدادی تمایل دارد در تیم ملی اسپانیا بازی کند یا در تیم ملی مراکش، گفت: مونیر متقاعد شده است که می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند. او اهل گالاپاگار (شهر کوچکی در شمال غربی مادرید) است. این یک بازی بسیار مهم برای ما است. تیم زیر 21 سال به مسابقات پلی‌آف اروپا راه یافت و ما تصمیم گرفتیم به یکی از بازیکنان آنها فرصت بدهیم و در نتیجه مونیر را انتخاب کردیم. شاید این تصمیم خیلی طبیعی نباشد اما کاری است که ما می‌خواهیم انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما باید در یک مسابقه مهم در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 بازی کنیم. مونیر بازیکن بسیار خوبی است و این فصل را عالی شروع کرده است. آرزوی پدر و مادر او این است که برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. ما به او توصیه کردیم که آزادانه تصمیم بگیرد و او تصمیمش را گرفت. الحدادی به این نتیجه رسید که می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند. سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با بیان اینکه احتمالا کاسیاس در این بازی درون دروازه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بازی با مقدونیه بازی بسیار مهمی برای ما است. در مسابقات کوتاه، هر اشتباهی می‌تواند گران تمام شود و ما نمی‌توانیم هیچ یک از رقیبانمان را دست کم بگیریم. آنها با اختلاف کم در بازی‌های اخیر خود شکست خورده‌اند.
مرجع : فارس