به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۹ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۴۶۴۶

طالبان نیستیم که انتحاری بازی کنیم

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه B جام جهانی با تیم‌های هلند، استرالیا و شیلی قرار گرفته است.
طالبان نیستیم که انتحاری بازی کنیم
ویسنته دل بوسکه که یک بار در سال 2010 لاروخا را به قهرمانی در جهان رسانده در این دوره تیمش را شانس نخست قهرمانی نمی‌داند اما تاکید کرده که ماتادورها توانایی این را دارند که مردم اسپانیا را از نمایش خودشان راضی کنند. دل بوسکه در این مورد گفت: فقط در زمین فوتبال است که همه چیز خودش را نشان می‌دهد. باور دارم که ما تلاش زیادی کردیم تا همه چیز را در سر جای خودش قرار دهیم اما فوتبال ورزشی است که وقتی یک مسابقه به پایان می‌رسد نشان می‌دهد که آیا همه چیز خوب و درست انجام شده یا نه. هر اتفاقی که در طول چهار سال گذشته برای ما رخ داده به خاطر آن بوده که ما در جام جهانی پیش به قهرمانی رسیدیم.

دل بوسکه افزود: اینکه بخواهیم بگوییم ما شانس نخست قهرمانی هستیم راه فرار خوبی است اما بر اساس تجربه می‌گویم که فوتبال این را به من می‌گوید. یک جام جهانی بزرگ‌تر از آن است که بخواهیم پیش از آغازش چنین برچسب‌هایی به آن بزنیم. روشن است که برزیل تیمی بزرگ است و در خانه بازی می‌کند. البته مشخص است که فشار زیادی را هم به همین خاطر تجربه می‌کنند. فشاری که بیشتر از زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌ها در این کشور وجود داشت.

سرمربی پیشین رئال مادرید در ادامه اظهار داشت: فوتبال می‌تواند از راه‌های مختلفی خیلی خوب انجام شود. ما از یک فرمول جادویی استفاده نمی‌کنیم. ما ایده‌هایی بر اساس بازیکنانی که در اختیار داریم ارائه می‌کنیم. این بدان معنا نیست که سایر تیم‌ها نمی‌توانند نتیجه‌های خوبی بگیرند. ما هم مانند طالبان انتحاری عمل نمی‌کنیم زیرا در اختیار گرفتن توپ به مدت زیاد بدون اینکه برنامه‌ای پشت آن باشد معنایی ندارد. دل بوسکه در پایان گفت: به همین دلیل است که ما تیمی هستیم که همواره تلاش می‌کنیم تا بجنگیم و نتیجه را عوض کنیم. منسجم بازی می‌کنیم و توانایی این را داریم که به حریفان فشار بیاوریم.
مرجع : فارس