به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۳۲۱۱

می‌دانیم این بازی چقدر برای مردم مهم است

می‌دانیم این بازی چقدر برای مردم مهم است
گروه ورزشی:علیرضا جهانبخش می‌گوید تیم ملی ایران بازی سختی برابر سوریه خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ایران در نشست خبری پیش از بازی با سوریه حضور یافت و در خصوص بازی با سوریه گفت: اول از همه خیلی خوشحالم که مرحله گروهی را با شرایط خوبی سپری کردیم. سه بازی خیلی خوب انجام دادیم و به اهدافی که نیاز داشتیم، رسیدیم. همانطور که سرمربی تیم ملی گفتند، بازی سوریه قطعا بازی سختی خواهد بود. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

وی افزود: آنها تیم کاملا فیزیکی هستند و خیلی دوندگی دارند و از شرایط خوبی هم برخوردار هستند. اما از طرفی هم ما در این تایم چند روزه از نظر تاکتیکی سعی کردیم خودمان را آماده کنیم. از این به بعد فینال خواهد بود و لحظات شرایط بازی را تغییر خواهند داد. ما می‌دانیم چقدر مهم است که در طول بازی تمرکز کافی داشته باشیم. بچه‌‌ها از نظر روحی شرایط خوبی دارند و امیدواریم مثل بازی قبلی نمایش خوبی داشته باشیم چون می‌دانیم این بازی چقدر برای مردم و کشورمان مهم است.

علیرضا جهانبخش در مورد تفاوت مرحله گروهی و حذفی عنوان کرد: خداراشکر مرحله گروهی را با سه برد سپری کردیم. از نظر اقتدار مهم بود که نشان بدهیم آماده رسیدن به هدف هستیم. مرحله گروهی و بازی فردا تفاوتش این است که کادرفنی تغییرات داد و امکان جبران اشتباهات بود اما بازی فردا دیداری است که جای اشتباه وجود ندارد. کوچکترین اشتباه می‌تواند باعث حذف شود. آن سه برد انتظارات را از ما افزایش داده اما بازی فردا بازی کاملا متفاوت است. باید در هر لحظه صددرصد آماده باشیم و از نظر فنی و تیمی لحظه به لحظه خودمان را نشان بدهیم تا به پیروزی برسیم.
برچسب ها: علیرضا جهانبخش
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها