به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۵۳۲۵۹

دلیل انتقادمحمود فکری از قلعه‌نویی فاش شد

دلیل انتقادمحمود فکری از قلعه‌نویی فاش شد
گروه فیلم: برشی از برنامه فوتبال برتر را در ادامه میبینیم که محمود فکری درباره دلیل انتقاد و گلایه‌هایش از امیر قله نویی می‌گوید.فکری: آقای قلعه‌نویی که مثل محمود فکری نبود که بدون سرباز و لشکر به استقلال رفت. او می‌دانست به تیم ملی آمده و تجربه بالایی هم در عرصه مربیگری دارد. او مثال می‌زند و می‌گوید در دوره‌های قبل آب از آب تکان نمی‌خورد و کسی انتقاد نمی‌کرد.
 
 آقای قلعه‌نویی، شما که می‌دانید چه خبر است، پس از قبل باید آن پشت را مدیریت می‌کردید، کی‌روش از قبل همه چیز را آماده کرده بود؛ می‌باخت، همه به‌به و چه‌چه می‌کردند آخرش هم که حذف می‌شد، همراه تیم به ایران برنمی‌گشت بعد هم همه می‌گفتند حمایت کنید و او را برگردانید.
 
 قلعه‌نویی می‌داند که باید به ایران برگردد، پس باید تیم رسانه‌ای خود را قوی‌تر می‌بست؛ باید این جریان را طوری کنترل می‌کرد که این همه هجمه به او وارد نشود. همین انتقادها و فشارها ممکن است به باخت تیم ملی منجر شود. زمان کی‌روش هیچ تریبونی به منتقدین داده نمی‌شد و فقط کسانی را به کنفرانس خبری می‌بردند که با کی‌روش همراه باشند. از همه دوستان خواهش می‌کنم به تیم ملی آرامش بدهند؛ به هر حال فوتبال است و نتیجه روی کاغذ رقم نمی‌خورد.
....
مرجع : فوتبالی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها