به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۴۵۳۵۵۷

شهروندان این ۱۵ استان‌ منتظر بارش برف باشند

شهروندان این ۱۵ استان‌ منتظر بارش برف باشند
گروه فیلم: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف در بیشتر مناطق ایران و کاهش محسوس دما از امروز خبر داد. سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در کرمانشاه، لرستان، خوزستان، جنوب اصفهان و شمال فارس، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، همدان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، ارتفاعات رشته کوه البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
در هرمزگان، فارس، جنوب شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سواحل خزر بارش باران در بقیه نقاط کشور نیز بارش پراکنده انتظار می‌رود.آسمان تهران امروز ۱۳ بهمن‌ماه ابری، در بعضی ساعت‌ها با افزایش باد و بارش برف گاهی مه رقیق و رگبار باران با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه ۱۴ بهمن‌ماه نیمه‌ابری و مه رقیق به تدریج وزش باد و کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز جمعه تا یکشنبه در غالب مناطق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.طی امروز و فردا اردبیل با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مراکز استان کشور گزارش شده است.بارش برف در اکثر مناطق شهر تهران باعث سفید شدن اکثر معابر و پیاده‌روها شده است.
...
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها