به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۴۵۵۶۶۰
مشکلات مورایس برای بزرگترین نبرد سال

حذف دو ستاره تاثیرگذار سپاهان از لیست بازی الهلال

حذف دو ستاره تاثیرگذار سپاهان از لیست بازی الهلال
گروه ورزشی: سخت‌ترین دیدار سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مصاف برگشت برابر نیروی هوایی عراق بود که تیم کاملا مسنجم و زهرداری در مسابقات نشان داد و فقط قدرت سپاهان بود که توانست این تیم را در ورزشگاه آزادی از دور مسابقات کنار بزند؛ جایی که طلایی‌پوشان اصفهانی با پیروزی یک بر صفر این تیم را شکست دادند تا شانس صعودش یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها از بین برود.
این پیروزی بزرگ البته تاوان سنگینی برای طلایی‌پوشان اصفهانی داشت و وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، سپاهان 9 نفره شده بود. محمدجواد حسین‌نژاد در همان دقایق پایانی نیمه اول از زمین مسابقه اخراج شد و در شروع وقت‌های زیاد نیمه دوم هم هادی محمدی به دلیل دخالت غیرضروری در یک درگیری با کارت زرد داور مواجه شد.
1990217
چند روز پس از این مسابقه سپاهان که در این فصل با انواع و اقسام حواشی مواجه شده و دو حکم بی‌سابقه انضباطی را تجربه کرده، با حکم سنگین دیگری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. براساس حکم صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمدی باید در کنار یک جلسه محرومیت بابت دریافت کارت قرمز، 3 جلسه محرومیت انضباطی را هم پشت سر بگذارد و 1000 دلار جریمه برای او در نظر گرفته شده است. همچنین محمدجواد حسین‌نژاد هم در کنار یک جلسه محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز نمی‌تواند در مرحله یک‌هشتم نهایی به میدان برود و 1000 دلار هم جریمه نقدی شده است! 
1990218
با این وصف و در شرایطی که حسین‌نژاد و محمدی دو مهره اصلی سپاهان در هفته‌های پایانی نیم فصل اول بودند، مورایس باید تیمش را در مصاف رفت و برگشت برابر الهلال بدون این دو بازیکن آرایش دهد و در صورت صعود هادی محمدی در بازی رفت دیدار بعدی نیز غایب خواهد بود.
با این وصف می‎‌‌توان ترکیب سپاهان در بازی رفت مقابل الهلال را به شرح زیر تصور کرد و البته در این بین مهم‌ترین برگ برنده مورایس بازگشت امید نورافکن و آمادگی او برای اضافه شدن به ترکیب اصلی تیم خواهد بود:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (محمد قربانی)، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، رضا اسدی، شهریار مغانلو.
1978144
البته نفراتی چون نظیر محمد قربانی، آریا یوسفی، علی اصغر اعرابی و رضا شکاری می‌توانند این ترکیب را با عملکردی که در تمرینات ارائه کرده‌اند، تغییر بدهند.
*الهلال آماده برای مصاف با سپاهان 
اعضای تیم فوتبال الهلال روز آینده در حالی با پرواز اختصاصی راهی ایران می‌شوند و در هتلی مجلل در منطقه چهارباغ مستقر خواهند شد که به دلیل حذف عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، ژرژ ژسوس توانست بسیاری از بازیکنانش را که در اردوی تیم ملی بودند، به موقع در اختیار داشته باشد. 
علی البلیهی، سعود عبدالحمید، محمد کنو، محمد البریک، صالح الشهری، سالم الدوساری، عبدالله ردیف، عبدالله المالکی، ناصر الدوساری و حسن تمبکتی بازیکنان ملی‌پوش الهلال در جام ملت‌ها بودند که از میان آنها البلیهی، عبدالحمید و سالم الدوساری نقش تعیین کننده‌ای در تیم پرستاره الهلال دارند و با استراحت و آمادگی مناسبی به مصاف برابر سپاهان آمده‌اند.
در سوی دیگر الهلال برخلاف سپاهان توانسته طی روزهای اخیر دو دیدار تدارکاتی مقابل اینترمیامی و النصر داشته باشد که هر دو را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و با روحیه بسیار خوبی به ایران می‌آید.
1967676
*در انتظار هنرنمایی مورایس و سپاهانی‌ها در بازگشت به نقش جهان 
با وجود تمام سختی‌ها و دشواری‌هایی که مصاف برابر الهلال به تنها نماینده باقی‌مانده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا تحمیل خواهد کرد، سپاهان هم پس از برگزاری 2 مسابقه دور از ورزشگاه خانگی خود بار دیگر به نقش جهان باز خواهد گشت و در جو پرشوری که ایجاد خواهد شد، انگیزه زیادی برای پیروزی برابر آبی‌پوشان عربستانی خواهد داشت که با تلفیق بازیکنان ملی‌پوش و ستاره‌هایی نظیر مالکوم، ساویچ، میتروویچ و نوس آماده‌ترین و قدرتمندترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا به شمار می‌رود تا با امیدواری زیادی به دیدار برگشت در ورزشگاه تازه تاسیس الهلالی‌ها برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها