به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۵۷۸۹۱

ادامه بارش برف در مناطق شمالی تهران

ادامه بارش برف در مناطق شمالی تهران
گروه جامعه:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی در مناطق شمالی پایتخت بازدید و ارائه خدمات توسط نیروهای شهرداری را خوب ارزیابی کرد.به گزارش همشهری آنلاین، از شامگاه روز شنبه (۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی، تهران در برخی از مناطق بارانی و در مناطق شمالی و غربی هم برفی شده است.

بارش برف امروز (۷ اسفند) در مناطق شمالی و غربی همچنان ادامه دارد و بیش از ۱۰ سانت برف طی دو روز اخیر باریده است. در کنار پایتخت نشینانی که از بارش برف زمستانی خوشحال هستند و تلاش می کنند این لحظات زیبا را از لنز دوربین ثبت و ماندگار کنند، نیروهای شهرداری آماده باش هستند تا در روزهای برفی اختلالی در عبور و مرور شهروندان به وجود نیاید.

حسین نظری با ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی و اقدامات صورت گرفته همزمان با آغاز بارش برف در تهران، گفت: «در چند روز گذشته در مناطق شمالی شاهد بارش برف هستیم و نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند. وضعیت معابر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک و نیروهای خدمات شهری رصد می شود تا در صورت بروز مشکلی در هر نقطه ای از شهر تهران سریعا اقدام به پاکسازی، برف روبی، شن پاشی و روان سازی معابر کنند.»

به گفته او و تردد در معابر و بزرگراه ها روان ‌است و هیچ مشکلی درخصوص تردد وسایط نقلیه و آبگرفتگی گزارشی ارائه نشده است.برای جلوگیری از آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر و بزرگراه های محدوده مناطق شمالی و برف گیر و شارژ مجدد مخازن شن و نمک ستادهای برف روبی، نیروهای خدمات شهری همچنان در آماده باش کامل هستند.

نظری با بیان این مطلب تاکید کرد: «ماشین آلات مکانیزه تخصصی و نیمه سنگین، کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، دستگاه های ماشین مکانیزه برف‌روبی، بابکت با تیغه برف روب و... در حال عملیات برف ‌روبی هستند و مخازن و کیسه های شن مخصوص نیز در معابر شارژ کامل می شوند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.»
آن طور که معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران عنوان کرده: «برف تکانی از درختان شهر تهران نیز توسط نیروهای فضای سبز مناطق ۲۲گانه آغاز شده است و نیروهای فضای سبز نیز در آماده باش کامل هستند تا با تکان دادن درختان در آستانه بهار آسیبی به آنها نرسد.»
برچسب ها: بارندگی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها