به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ساعت ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۵۹۵۷
حقیقی: هر چقدر خودم را کشیدم به توپ نرسیدم

صحنه گل مسي به حقيقي(عكس‌متحرك)

گروه ورزشي: علیرضا حقیقی که در بازی برابر آرژانتین عملکرد درخشانی داشت در باره این بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم همه بازیکنان تلاش زیادی کردند و خوب بازی کردند. فوتبال همین است و همیشه حق به حقدار نمی‌رسد. امروز به جرات می‌توانم بگویم که حق‌ ما پیروزی بود.
وی ادامه داد: متاسفانه بازی را در دقیقه 91 واگذار کردیم ولی این چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند. اطمینان دارم از بازی با بوسنی با دست پر خارج می‌شویم. حقیقی درباره گلی که از لیونل مسی دریافت کرد هم گفت: من نه فقط در آن صحنه که در همه صحنه‌ها تمام تلاشم را کردم. در آن صحنه هم خیلی خودم را کشیدم اما توپ به جایی رفت که نباید می‌رفت.

سمیه
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۲:۳۵
اونایی که تو این مدت تیم ملی رو می کوبیدند و می گفتند شیش تا میخوره . سه تا میخوره . چهار تا میخوره . الان کجان اون جماعت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (236847)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۴:۴۰
حقيقي در خوردن گل هيچ تقصيري نداشت ، انصافا بالاتر از حد تصور بود، (236864)
کاویان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۴:۴۵
شکار یوزپلنگ با تیغ مسی!!!!!!!!!
با وجود اینکه این نتیجه حق تیم ما نبود اما فارغ از نتیجه، بازی قهرمانانه و غرور آفرین تیم ملی را به همه تبریک عرض می کنم و بچه ها خداقوت و خسته نباشید می گوییم.. واقعا همه را شگفت زده کردید..احسنت... از کی روش عزیز هم متشکریم که نشان داد واقعا یک مربی سطح یک جهانی است.. (236866)
س1
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۵:۳۶
بله! من زبان ملت هستم.
همان ها كه به فوتبالت مهر «چرك» بودن زدند. همان ها كه بازي خوب مقابل آرژانتين را «توهم» ناميدند. همان ها كه تو و سربازانت را مسخره كردند و انتظار سه شكست را داشتند. شايد اين شكست مرهمي براي همه آنها باشد...!
ما ايراني ها از شكست هايمان خوشحال مي شويم انگار! خيلي وقت است. حالا نه جوگيرم و نه متوهم. «من يك رويايي دارم» كه تو محققش كردي. تو يك «اجنبي» بودي كه فقط به نام «ايران» فكر مي كردي (236871)
س2
United States
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۵:۳۷
«من يك رويايي دارم» كه تو محققش كردي. تو يك «اجنبي» بودي كه فقط به نام «ايران» فكر مي كردي و با سربازانت براي ما «اعتبار» آوردي درحاليكه اينجا در ايران هيچ كس به اين موضوع حتي فكر هم نمي كرد. ما مردم بدي هستيم. همه چيز را به مسخره گرفته ايم. حتي برنامه هاي جدي تو براي پرچم خودمان! گريه ام گرفته... (236872)
سید امیر حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۷:۱۹
بچه ها مچکریم (236879)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۰۹:۵۰
خسته نباشید (236925)
آ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۰:۰۸
چرا صحنه پنالتي رو که داور نگرفت، نذاشتي؟ برو از آرژانتين يه مدال بگير! (236937)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۷
مدیونی اگه فک کنی نکونام مقصر بود !!! (237002)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۱:۳۴
امیدوارم جوانان و بعضی آدمهای محترم یاد بگیرند که هیچوقت تو صفحات اجتماعی یا هر جای دیگه جوانان ورزشکار و عزیزمون رو مسخره نکنند. در هر مسابقه TV برد ایران رو فرستادم . چون اصلا امتیاز برام مهم نبود . مهم این بود که به جوانان عزیز میهنم روحیه بدم . انقدر تو صفحات اجتماعی محیط نازیبایی بود که دل آدم میگرفت.
اگه بازیکنان صاحب داشته باشن . اگه پولا با برنامه خرج بشه و ... چند اگر دیگه. ما هم صاحب سبک میشیم در فوتبال . همیشه پشت هم باشیم و از تیمها حمایت کنیم . نه تحقیر .
با امید به حفظ کی روش عزیز (236979)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۱:۴۸
واقعا براتون متاسفم به جاي اينکه عکس پنالتي و موقعيت​هاي ايران بزاريد اين عکسو گذاشتيد چيو ميخواد ثابت کنيد (236988)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۲:۳۷
بهار جان شما طرف دار ایرانی یا ارژانتین چرا صحنه های زیبای که بچه های خودمون خلق کردن نگذاشتی داری نا امید مون میکنی (237003)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ۱۳:۰۶
آخرین باری که از باخت تیم ملی ناراحت شدم یادم نیست ولی دیشب به خاطر غیرت وشرفشون و به خاطر اشکاشون اشک ریختم فقط میتونم بگم حیف شد حیف ولی کله تیم بدونه که اگه به بوسنی هم ببازن دل 75میلیون ایرانی رو بردن و دارن دم همشون گرم (237021)